آموزش مصرف کنندگان آرد گندم با هدف ابتکار جدید

کمک به آموزش مصرف کنندگان در مورد ایمنی مصرف محصولات غذایی ساخته شده با آرد گندم قم، هدف ابتکار جدید دو انجمن پیشرو آسیاب است.

انجمن آسیاب‌های آمریکای شمالی (NAMA) و انجمن ملی آسیاب‌های کانادا (CNMA) اخیراً ویدیوی آموزشی جدیدی را برای ایمنی مواد غذایی منتشر کرده‌اند که برای از بین بردن خطر ایمنی مواد غذایی مرتبط با آرد گندم با آموزش مصرف‌کنندگان در مورد نحوه نگهداری و دستورالعمل‌های پخت مناسب محصولات حاوی آرد طراحی شده است.

جیمز مک کارتی رئیس و مدیر اجرایی NAMA می گوید: آرد گندم تبریز غله ای سالم و سالم و بخش مهمی از عرضه جهانی غذا است.

از مزرعه تا آشپزخانه، کل صنعت گندم به بهترین شیوه‌ها برای ایمنی مواد غذایی متعهد است و این ویدئوی ساده و کاربردی برای کمک به مصرف‌کنندگان طراحی شده است که روش‌های صحیح پخت و پز را درک کرده و به کار گیرند تا بتوانند با خیال راحت از محصولات پخته شده مورد علاقه خود لذت ببرند.

NAMA ، CNMA و سازمان غذا و داروی ایالات متحده توصیه می کنند که آرد از گندم رشد و برداشت شده در مزرعه تهیه می شود و ممکن است گندم در معرض منابع محیطی E. coli و سایر باکتری ها قرار گیرد که ممکن است خطر ایمنی مواد غذایی ایجاد کند.

بنابراین، آرد گندم کیسه ای خام آماده مصرف نیست و مصرف‌کنندگان نباید آرد، خمیر یا خمیر خام را قبل از پختن یا پختن بخورند یا مزه مزه نکنند، زیرا در صورت وجود باکتری‌های مضر می‌توانند باعث بیماری شوند.

با این حال، پخت و پز مناسب خطر ایمنی مواد غذایی مرتبط با E. coli و سایر باکتری ها در آرد گندم خام، خمیر و خمیر را از بین می برد.

  • منابع:
    1. Wheat Flour Education
  • تبلیغات: 
    1. اثرات کوچک قهوه بر سلامت فردی می‌تواند در مقیاس جمعیتی مهم باشد
    2. چگونه می‌توان یک دفتر کار کارآمد در خانه داشت؟
    3. در کوتاه ترین زمان با فروش 5 کالا به سود خوب برسید!
    4. ساده ترین روش برای میلیونر شدن!