آویشن پهن کیلویی به عنوان گیاه خانگی برای دیزاین استفاده می شود

آویشن پهن کیلویی دارای خواص ضد التهابی، ضد میکروبی و ضد عفونی کننده است، به همین دلیل از دیرباز برای کمک به بهبود بریدگی ها، کبودی ها و خراش ها استفاده می شود.

5 محصولات حاوی آویشن را می توان به صورت موضعی برای کمک به سرعت بخشیدن به روند بهبودی استفاده کرد و مصرف آویشن به کاهش التهاب در بدن کمک می کند.

با دم کردن آن در چای، استفاده از آن برای چاشنی غذاهای گوشتی و سبزیجات، افزودن آن به عنوان چاشنی به نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان، مصرف مکمل‌های آویشن به شکل کپسول، یا افزودن دستور غذای زیر به وعده‌های غذایی روزانه‌تان، آویشن بیشتری را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

این دستور غذا ترکیبی از فواید سلامتی آویشن با جعفری و کرفس است. در حالی که ازگیل، آویشن و ریشه کرفس همگی دارای مقدار زیادی ویتامین C تقویت کننده سیستم ایمنی هستند، کرفس همچنین حاوی مواد معدنی مانند مس است که به بازیابی ایمنی کمک می کند.

سیب زمینی، ریشه کرفس و جعفری را پوست گرفته و خرد کنید. تره فرنگی را بشویید و خلال کنید. همه سبزیجات را در یک ماهیتابه سرپوشیده بریزید و روغن و ادویه ها را اضافه کنید. هم بزنید تا پوشش داده شود. در فر 400 درجه به مدت 30 تا 45 دقیقه یا تا زمانی که سبزیجات نرم شوند بپزید.

سبزیجات را خنک کرده و از طریق مخلوط کن، غذاساز یا برنج پردازش کنید. آبگوشت را اضافه کنید تا قوام دلخواه به دست آید. قبل از سرو خوب هم بزنید و گرم کنید. این سوپ به خوبی ذخیره می شود و به راحتی در مایکروویو گرم می شود.

اگر شما علاقه مند به دنبال کردن حرفه ای در ظرفیت شفابخشی غذا و سایر روش های بهداشتی طبیعی هستید، طب طبیعی ممکن است برای شما مناسب باشد.