انبار بزرگی از ترشیجات برای کبد چرب در بیمارستان کشف شد

در کره، کیمچی یک محصول ترشیجات برای کبد چرب معمولی است که با کلم تند تخمیر شده تهیه می شود و همچنین شامل طیف گسترده ای از سبزیجات از جمله سویا، ماهی، صدف و بسیاری از مواد مختلف است.

فرآیند ترشی کره ای ریشه های خود را مدیون چینی ها است، اما برخلاف ترشی های معمولی کلم چینی، فرآیند ترشی کره ای با توجه به طعم محلی و مواد موجود، تغییرات خاص خود را دارد.

فرآیندهای ترشی کره‌ای معمولاً شامل دو نوع است، یکی که در آن مواد به همراه خمیر فلفل تند تخمیر می‌شوند، در حالی که نوع دیگر شامل انواع ملایم‌تری است که در آب ترشی می‌شوند.

روشی مشابه، حتی ژاپنی ها نیز نسخه مخصوص به خود را از ترشی ها دارند که شامل موادی مانند زنجبیل، آجیل جینکو، هویج، بادمجان، تربچه، آلو، زردآلو سبز و خمیر سویا به همراه سبزیجات پخته شده است.

ترشی فوری یا تازه که به چتنی معروف است نیز تهیه می شود. این چاتنی های فوری فقط برای چند روز آماده می شوند. در تهیه خیارشور فوری طیف وسیعی از انتخاب ها وجود دارد. بسیاری از سبزیجات، گیاهان و چاشنی ها برای تهیه چاتنی استفاده می شود. چاتنی ها بسیار شبیه سس ها و سس کچاپ هستند.

به غیر از خیار و غوره، میوه هایی مانند هلو، گلابی و سیب نیز ترشی می شود. این ترشی ها عموماً طعم شیرین، ترش و شور دارند، در حالی که ترشی های هندی معمولاً طعم تند دارند.

ترشی خیار را می توان به طور کلی به ترشی تخمیر شده یا خمیری، بسته بندی تازه یا سریع و ترشی یخچال و فریزر تقسیم کرد هر کدام از این ترشی ها با روش های مختلفی درست می شوند.

از طرف دیگر، بسته های تازه یا ترشی های سریع نیز بسیار محبوب هستند، زیرا تهیه آن ها بسیار آسان است و آماده مصرف هستند. آنها تخمیر نمی شوند، اما محلول های سرکه و نمک گرم شده را روی سبزیجات می ریزند ترشی و خوراکی های میوه نیز به این ترتیب تهیه می شود.

ترشی های سرد و منجمد با استفاده از فرآیند تخمیر تهیه می شوند. اما به جای نگهداری در دمای اتاق، آنها را در یخچال و فریزر نگهداری می کنند. در این ترشی های یخ زده، برش های سبزیجات ترد باقی می مانند.