بازی فکری اندروید

تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی به خوبی به بازی فکری حرکتی کمک می‌کنند. بازی‌هایی که نیازی به بازتاب‌های باورنکردنی ندارند، بلکه تمرکز دارند و به شما این امکان را می‌دهند که ذهن خود را پاک کنید و مطمئن شوید که در یک ثانیه بازی فکری خود را از دست نخواهید داد. چه رایگان و چه پولی، در اینجا مجموعه ما از بهترین بازی های این سبک است. یک کلمه اساسی: مغز ما را برای گذراندن زمان به چالش بکشد. این فهرست البته جامع نیست و ممکن است به طور مرتب به روز شود.

یک بازی پازل شاعرانه است. بدون متن و صرفا بر اساس سیستم جعبه هایی که باید جابجا شوند، داستان پسر جوانی را روایت می کند که هیولایی را در شهر خود کشف می کند. این بازی فکری می‌تواند در نگاه اول قبل از شروع بازی برای درک مکانیسم‌ها پیچیده باشد، اما با گرافیکی در سبک طراحی بسیار و فضای صوتی به‌خوبی کار شده پشتیبانی می‌شود.

بازی فکری

اسباب بازی

 

بازی فکری داستان های اتاق کوچک

داستان های اتاق کوچک یک بازی فکری خارجی جدید از نوع اتاق فرار در ناب ترین سنت این سبک است. شما به عنوان کارآگاهی بازی می کنید که برای ماموریتی به شهری فرستاده می شود بدون اینکه واقعاً بدانید در آنجا چه چیزی پیدا کنید. سپس باید راه‌هایی برای باز کردن درهای مختلف، رمزگشایی رمزهای عبور و جمع‌آوری سرنخ‌ها پیدا کنید. این بازی از گرافیک نسبتاً ساده ای استفاده می کند، با نمای سه بعدی ایزومتریک که در آن باید اتاق ها را بچرخانید تا تمام جنبه های هر مکان را به طور کامل کشف کنید. برای تکمیل آن، بازی رایگان است.

TOTAL PARTY KILL

در نگاه اول، Total Party Kill ممکن است شبیه یک بازی فکری نقش آفرینی دوبعدی به نظر برسد. اگر سه شخصیت از جهان‌های خارق‌العاده، شوالیه، جادوگر و رنجر را مجسم می‌کنیم، هدف در اینجا این است که از توانایی‌های هر یک برای کشتن دیگران استفاده کنیم و با حل معماها موفق به عبور از درب به سطح بعدی شویم. سطوح همگی خیلی پیچیده نیستند و بازی حدود 60 مورد از آنها را ارائه می دهد، اما برخی ممکن است برای شما کار سختی ایجاد کنند.

بازی فکری ماجراجویانه

 

بازی فکری CUBE ESCAPE: PARADOX

اگر استودیویی وجود داشته باشد که خود را به عنوان یکی از بنچمارک های بازی فکری خارجی اندروید معرفی کرده است، آن استودیو Rusty Lake است. این استودیو با سری Rusty Lake و Cube Escape خود را به عنوان یکی از بهترین ها در اندروید معرفی کرده است.

بازی فکری

ORIXO

Orixo یک بازی فکری معمایی است که به شکل شبکه است. در واقع، شما باید در هر سطح، یک شبکه کامل را تکمیل کنید که در آن فقط یک نشانه دارید: اعداد روی جعبه های خاص. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را در جهت و ترتیب درست بکشید تا به طور خودکار اولین مربع های آزاد را در جهت مشخص شده پر کنند. بازی فضای دلپذیری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد آرام فکر کنید و همچنین منحنی دشواری بسیار خوبی را ارائه می دهد به همین دلیل فروش بازی فکری بسیار زیاد شده است.