بازی فکری دخترانه با کاغذ تانگو تله پاتی

بازی فکری دخترانه با کاغذ تنها سرگرمی‌ای نیست که می‌توانید اوقات فراغتتان را با آن پر کنید . ولی به جرات می‌توانم بگویم که بهترین انتخاب و سالم‌ترین تفریح برای جمع‌های دوستانه است. بازی های فکری به هر نوع فعالیت ذهنی هدفدار که به‌صورت فردی یا گروهی اطلاق می شود که بتواند تاثیرات مثبت قابل قبولی را در ذهن روحیه شخصیت و زندگی هر انسانی بدون در نظر گرفتن عواملی مانند سن جنس نژاد و وضعیت جسمانی ایجاد کند و باعث تمرکز در فرد گردد. بازی های فکری در عین لذّت و شادابی موجب به چالش کشیده شدن توان فکری و تمرکزی فرد شود و به مرور باعث تعالی فرد در این توانایی ها می شود. بازی های فکری هر کدام به نسبت دسته بندی و نوع خود بر یک یا چند بخش از قدرتها و توانایی های مغز و ذهن تاثیر گذار هستند.

بازی فکری دخترانه با کاغذ تانگو تله پاتی

بازی فکری دخترانه با کاغذ

روش بازی : به این صورت است که شما جدولی روی کاغذ رسم می‌کنید که یک سری ستون دارد . عنوان این ستون‌ها مواردی مثل: نام نام خانوادگی رنگ میوه غذا و … است . کاملا سلیقه‌ای است و با توجه به رنج سنی و سطح اطلاعاتی شرکت‌کننده‌ها می‌تواند شامل هر چیزی باشد. در هر نوبت از بازی یک حرف از حروف الفبا انتخاب می‌شود و رقابت بین شرکت‌کننده‌ها شروع می‌شود. زمانی که اولین شرکت‌کننده تمام ستون‌ها را پر کند با سوت پایان که همان گفتن کلمه ایست است . یک نوبت از بازی تمام می‌شود و همه باید قلم‌ها را زمین بگذارند. برای هر ستون یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود. اگر چیزی که شما نوشته باشید درست و منحصر به فرد باشد کل امتیاز را می‌گیرید. در انتهای هر نوبت، امتیازهای همه ستون‌ها برای هر بازیکن به صورت جداگانه محاسبه می‌شود و در ستون اخر جدول نوشته می‌شود. نقطه بازی روش بازی: یک کاغذ بردارید و داخل آن نقطه‌هایی در کنار هم و زیر هم به صورت منظم رسم کنید. فرقی نمی‌کند که کاغذتان چه اندازه باشد یا چقدر نقطه رسم کنید. هر چه نقاط رسم شده کمتر باشد بازی زودتر تمام می‌شود. پس اگر تعداد بازیکن‌ها بیشتر از دونفر است کاغذ بزرگتری انتخاب کنید و نقطه‌های بیشتری داخل آن بگذارید. هر شرکت کننده باید یک قلم به رنگ مخصوص داشته باشد. شرکت کننده اول باید دو نقطه را به وسیله یک خط به هم وصل کند و این تازه اول بازی است شرکت‌کننده‌های بعدی هم به ترتیب همین کار را تکرار می‌کنند. هر جایی که دو نقطه به هم وصل نباشد را می‌توانند به واسطه یک خط به هم متصل کنند. هدف این است که بتوانید به واسطه 4 خط یک خانه مربع شکل برای خودتان بسازید. فرقی نمی‌کند ساخت این خانه را کی شروع کرده باشد و سه خط قبلی را چه کسی کشیده باشد. مهم این است که شما خط چهارم را بکشید و یک مربع بسته ایجاد کنید تا بتوانید اول اسمتان را داخلش بنویسید و سندش را به اسم خودتان بزنید.هر کسی که در انتهای بازی، خانه‌های بیشتری داشته باشد برنده بازی است. برای این که برنده باشید باید سعی کنید شرایطی ایجاد کنید تا خانه‌های بیشتری را تکمیل کنید و به اسم خودتان بزنید و در عین حال نگذارید دیگران خانه‌ای بسازند.

بازی فکری دخترانه تانگو

بازی فکری دخترانه تانگو بازی فکری تانگو از سری بازی های معمایی کلاسیک است که از نوع بازی های سرعتی محسوب می‌شود. هدف درست کردن طرح روی کارت های تصویر با استفاده از هفت قطعه بازی فکری تنگرام در کوتاه ترین زمان است . بیست و چهار عدد کارت بازی با چهل و هشت تصویر و دو دسته هفت تایی قطعات بازی مجموعه این بازی جذاب را تشکیل می دهد . بازی تانگو شبیه به بازی های پازل است . شکل های بازی تانگو باعث تقویت درک بصری بازیکنانش میشود توانایی تفکر و توانایی شناختی را به ویژه در کودکان افزایش مید‌هد و باعث بهبود هوش فضایی دیداری آن‌ها نیز می‌شود. آموزش بازی فکری تانگو این بازی فوق‌العاده جذاب از بیست و چهار کارت تصویر یا وظیفه و چهارده قطعه تانگو برای دو بازیکن ( هر نفر هفت قطعه ) تشکیل شده است. هدف بازی درست کردن تصویر روی کارت وظیفه انتخابی با قرار دادن قطعات در کنار هم در کمترین زمان ممکن توسط هر دو بازیکن به صورت همزمان است. هرکدام از بازیکنان سریعتر شکل را تکمیل کند کارت به او تعلق می‌یابد. اولین نفری که پنج کارت تانگو را جمع کرده باشد برنده این بازی سرعتی است .

بازی فکری دخترانه تله پاتی

بازی فکری تله پاتی بازی فکری تله پاتی یکی از بازی های مهیج و اعتیاد آور ذهنی است. همانطور که از نام بازی پیداست، شما می بایست از طریق قدرت تله پاتی و ذهنی، کارت هم بازی خود را بدون آنکه آن را نگاه کنید و یا کلمه ای با او صحبت کنید، بفهمید. در این بازی دو دسته کارت خواهید داشت. یک دسته از کارت ها اعداد ۱ تا ۱۰۰ را نمایش می دهند و دسته دیگر مراحل مختلف بازی را به تصویر کشیده اند. تعدادی کارت نیز مثل ژتون عمل می کنند. این برگه ها کارت جان و کارت نینجا نام دارند. برای شروع بازی باید کارت مراحل را از ابتدا تا انتهای بازی بچینید. سپس کارت اعداد را بر زده و به صورت شانسی بین شرکت کنندگان بازی تله پاتی پخش می کنید. توجه داشته باشید که تعداد کارت هایی که هر مرحله ما بین بازیکنان پخش می شود، دقیقا مطابق با همان مرحله ای است که در آن قرار دارید. برای مثال در مرحله اول هر بازیکن یک عدد کارت دریافت می کند، در مرحله دوم دو کارت و این روند تا انتهای بازی ادامه پیدا می کند. روش بازی پس از پخش کارت ها، بازی آغاز می شود. هر بازیکن کارت های خود را دقیق بررسی کرده و بازی را آغاز می کند. در این بازی هر زمان هر بازیکن هر مقدار کارتی که دوست داشت را بازی می کند. هدف بازی این است که کارت های اعداد به ترتیب بازی شود. تنها نکته بازی در این است که بازیکنان می بایست بدون اینکه با یکدیگر صحبت کنند، حدس بزنند هر بازیکن چه زمانی کارت های دست خود را بازی می کند در حالتی که ترتیب کارت های اعداد حفظ شود. بازی فکری تله پاتی یک بازی ۲ تا ۴ نفره، برای گروه سنی ۸ سال به بالاست. مدت زمان انجام این بازی حدودا کمتر از یک ساعت طول می کشد.

بازی فکری دخترانه حدس کلمه از روی تصویر

بازی فکری دخترانه حدس کلمه از روی تصویر بازی بسیار جالب و معمایی که باعث میشود ذهن کودک با کلمات و تصاویر بسیار اشنا شود و خودش را به چالش بکشد .

بازی فکری دخترانه حلقه هوش

بازی یکی از ضروری‌ترین نیازهای دوران کودکی و لازمه رشد ذهنی و جسمی است اما به‌شرط اینکه متناسب با سن کودک انتخاب شود. یکی از بهترین جایگزین‌های بازی‌های کامپیوتری برای بچه‌ها بازی‌های فکری فیزیکی هستند . معرفی بازی حلقه‌ی هوش یکی از معروف‌ترین بازی‌هایی است که برای رشد ذهنی کودکان زیر ۳ سال توصیه می‌شود. این ‌بازی شامل یک میله‌ مخروطی و تعدادی حلقه‌ رنگی‌ است که کودک برای انجام بازی باید حلقه‌ها را به‌ترتیب اندازه از بزرگ به کوچک وارد میله کند. شاید به‌نظرتان بازی پیش‌پاافتاده‌ای بیاید اما مطمئن باشید که تشخیص اندازه‌ها برای کودکان نوپا کار آسانی نیست. اهداف آموزشی کودک با انجام این بازی در درجه‌ اول با مفهوم رنگ و اندازه آشنا می‌شود و می‌تواند درصورت همراهی بزرگ‌ترها شمارش اعداد را هم یاد بگیرد. این بازی به‌ویژه موجب پرورش مهارت‌های حرکتی و تفکر منطقی و نیز مهارت‌های دیداری‌ فضایی می‌شود و برای تقویت هماهنگی چشم و دست هم بازی مفیدی است.

بازی فکری دخترانه صورت های فضایی

بازی فکری دخترانه صورت های فضایی این بازی بسیار جذاب باعث افزایش تمرکز و توجّه ظرفیت فراخنای حافظه و حافظه کوتاه مدّت می شود و برای درمان کودکان بیش فعال و دارای نقص توجه مورد استفاده قرار می گیرد . اهداف بازی : نگه داشتن ۷۵ ثانیه ای تمرکز کودک کمک می کند که تمرکز او را در حدّ ایده آل ای افزایش دهیم. علیرغم نگه داشتن تمرکز، سرعت فرایند پردازش و قدرت توجّه دیداری او نیز افزایش پیدا می کند چرا که هر بار سعی می کند زودتر آدم فضایی مورد انتظار تاس را پیدا کند . بسیاری اوقات، افراد حین پیدا کردن صورت فضایی مشخصاتی که در تاس آمده را فراموش می کنند. در صورتی که بازیکن بخواهد برنده بازی شود بایستی مشخصات صورت فضایی تاس را بهتر در حافظه خود نگه دارد. این مساله باعث افزایش حافظه کوتاه مدّت و ظرفیت فراخنای حافظه در آنها می شود . از مجموعه بازی های درمانی شرکت شادرام برای درمان کودکان بیش فعال و افزایش مهارت ها تمرکز و توجه و تقویت حافظه می باشد.

بازی فکری دخترانه صندوق جنگ

بازی فکری دخترانه صندوق جنگ یک بازی فکری در سبک استراتژیک است. در این بازی شما باید با استفاده از ژتون‌های نشانگر و نیروهای واحد نظامی که در اختیار دارید تعداد مشخصی از خانه‌های علامت دار را روی برد بازی تسخیر کنید. هر بازیکنی که زودتر بتواند این کار را انجام دهد برنده بازی وار چست است. در این بازی شما با مدیریت نیروهای خود در داخل برد بازی و خارج آن حل چالش‌ها و استفاده بهینه از زمان و موقعیت مهارت‌تان را در این زمینه‌ها تقویت کرده و تفکر استراتژیک را در خود پرورش می‌دهید .

بازی فکری دخترانه صندلی ها

بازی فکری دخترانه صندلی ها یک بازی خانوادگی پُر هیجان و شادی‌آور است. این مجموعه شامل ۲۴ صندلی پلاستیکی در سه رنگ و پنج مدل متفاوت است که بازیکنان باید به نوبت آن‌ها را روی هم بچینند و با آن‌ها یک برج درست کنند. هر نفر باید مراقب باشد که طوری صندلی خودش را به برج اضافه کند که برج فرو نریزد و در ضمن کار را برای بقیه سخت کند. انجام این بازی به دقت و تمرکز و هماهنگی بین مغز چشم و دست نیاز دارد به همین دلیل باعث تقویت این مهارت‌ها می‌شود و در عین حال ساعاتی خوش را برای اعضای خانواده و دوستان فراهم می‌سازد. اهداف آموزشی بازی : افزایش حل مهارت مسئله دقت و تمرکز مهارت های اجتماعی مهارت های حرکتی ظریف هماهنگی چشم و دست .

بازی فکری دخترانه ضربان قلب

بازی فکری دخترانه تله پاتی یکی دیگر از بازی های فکری که نه تنها برای کودکان و گروه های مختلف دخترانه و پسرانه جذاب است بلکه برخی بزرگسالان نیز علاقه مند به انجام آن هستند تله پاتی است که با هدف بالا بردن مهارت و دقت فرد در زمینه تمرکز هوش هیجانی روابط در جامعه و اجتماع و پیش بینی کردن امور مختلف طراحی شده است. بازی تله پاتی می تواند برای دورهمی های دوستانه بسیار مناسب باشد و ساعات خوشی را برای افراد رقم بزند. این بازی به صورت گروهی انجام و می شود و افراد حاضر بدون هیچ گونه ایما و اشاره و حتی صحبت کردن باید با یکدیگر ارتباط بگیرند که در نهایت یکی از تیم های حاضر در بازی برنده اعلام می شود.

بازی فکری دخترانه ضرب المثل

بازی فکری دخترانه ضرب المثل آشنایی با ادبیات یک ملت یکی از بهترین راه‌های شناخت فرهنگ آن ملت می‌باشد.بازی فکری ضرب و المثل به منظور آشنایی بیشتر با فرهنگ ملت ایران و با محوریت ضرب المثل‌های شیرین فارسی که برگرفته و بر آمده از آداب و رسوم زندگی ایرانیان است طراحی شده است تا گام مثبتی باشد در معرفی و ارتقا ادبیات و فرهنگ غنی کشور عزیزمان ایران می‌باشد .

بازی فکری دخترانه غرب وحشی داج سیتی

بازی فکری غرب وحشی یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز است که می تواند برای ساعت های زیادی شما را سرگرم سازد. اگر از دسته افرادی هستید که علاقه مند به بازی هایی در سبک مافیا هستید به طور حتم عاشق این بازی خواهید شد. داستان بسیار زیبای این بازی یکی دیگر از نقاط قوت آن به حساب می آید. سبک بازی: دورهمی و خانوادگی تعداد بازیکن: 4 تا 7 نفر رده ی سنی : 8 سال به بالا مدت زمان بازی: تقریبا 20 دقیقه الی 40 دقیقه تقویت مهارت : افزایش خلاقیت و تمرکز و دقت تقویت هوش هیجانی تقویت ارتباطات اجتماعی و همکاری مکانیزم های روش بازی : بلوف زنی پیش بینی و حدس جاسوسی عملکرد سریع، نقش مخفی بازی فکری غرب وحشی بازی فکری غرب وحشی یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز است که از جهاتی شبیه به بازی معروف مافیا است. این بازی فکری زیبا در ژانر جنایی و وسترن دنبال می شود. روند کلی داستانی این بازی آنقدر جذابیت دارد که بتواند هر مخاطبی را به خود جلب کند. در حین انجام این بازی شما با مواردی مواجه خواهید شد که تقریبا در هیچ کجای دیگر تجربه نکرده اید. جذابیت های خاص در نظر گرفته برای این بازی فکری باعث شده است تا بیش از یک میلیون بازیکنی که در سر تا سر دنیا این بازی را انجام داده اند آن را بسیار جذاب و هیجان انگیز خطاب کنند. اگر شما نیز دوست دارید با این بازی رومیزی خاص و زیبا خودتان را به چالش بکشید در خرید این بازی درنگ نکنید.

بازی فکری دخترانه کامپیوتر

بازی فکری دخترانه کامپیوتر آثار مثبت بازی های رایانه ای 1. پس از سال ها پژوهش این موضوع ثابت شده که آموزش و پرورش کودکان، تنها به نوع رسمی آن یعنی شکل مدرسه ای محدود نمی شود و رسانه های الکترونیکی منابع بسیار عالی آموزش و پرورش می باشند و رایانه نیز تازه ترین شکل این رسانه هاست. طرفداران بازی های ویدیوئی این گونه بازی ها را منبع یادگیری و نیز سرگرمی به شمار آورده اند. به عقیده برخی فعالیت های موجود در بازی های ویدیویی می توانند هماهنگی بین چشم و دست را افزایش دهند و یا مهارت های ویژه ای برای تجسم فضایی یا ریاضیات را بیاموزند . بازی های رایانه ای به سبب انگیزه های بیشتری که در فراگیران پدید می آورند می تواند در انتقال مواد آموزشی تأثیر زیادی داشته باشند. افزایش سرعت خواندن و آموزش زبان از طریق بازی های رایانه ای تجربیات مثبتی در این زمینه بوده است. همچنین درس هایی مانند علوم و فیزیک را به کمک بازی های رایانه ای، بهتر می توان آموزش داد. 2. به خاطر انعطاف پذیری و نقش فعالی که فرد در حین بازی دارد، بازی ها در تربیت افراد خلاق تأثیر زیادی دارند. شما عزیزان میتوانید با خرید بازی های فکری کامپیوتری این آثار مثبت را در آنها ایجاد کنید .

بازی فکری کارتی دخترانه

بازی‌ های کارتی این بازی‌ها چندتا خصوصیت مهم دارند: اول اینکه نسبت به بازی‌های دیگه قابل حمل هستند و هرجایی می‌تونید ببرید و بازی کنید. دوم اینکه قوانین ساده‌ای دارند. این باعث میشه که به هر آدمی بتونید بازی رو یاد بدید و همچنین راحت‌تر هم‌بازی پیدا می‌کنید.

بازی فکری دختر گمشده

بازی فکری دختر گمشده بازی فکری دختر گمشده در بین افراد بسیار جذابیت و محبوبیت دارد زیرا باعث میشود کودک دچار پرورش ذهنی و فکری شود پس اگر قرار است هدیه ای بخرید یا به فرزندتان بازی فکری کادو دهید این بازی انتخاب خوب و مناسبی است .

بازی فکری ارشیا مدل دختر کفشدوزکی

با کودکان هدفمند بازی کنید اسباب بازی های فکری در بین اسباب بازی های جایگاه خاصی دارند در قدیم اعتقاد بر این بود که کودکان با اسباب بازی فقط باید بازی کنند و وقت خودشان را به شادی بگذارنند ولی در عصر حاضر در کنار شادی و بازی بچه ها برای اسباب بازی کارکردهای دیگر هم تعریف شده است که یکی از مهمترین نوع این کارکردها پرورش ذهن کودکان است . به همین خاطر طراحان اسباب بازی در تلاش های بسیار خوب خوب باعث شدند تا بازی های فکری به وجود آید که این باعث خوشحالی است . بازی فکری ارشیا دختر کفشدوزکی هم یکی از این بازی ها است که در ردیف بازی های کارتی قرار دارد .