با ریختن کشک کاله به صورت از کک و مک راحت شوید

مصرف روزانه کشک کاله به کاهش سطح کلسترول کمک می کند، بنابراین خطر فشار خون بالا و فشار خون را کاهش می دهد. به متعادل نگه داشتن سطح کلسترول و سلامت قلب کمک می کند.

به دلیل عدم تعادل در هورمونی به نام کورتیزول و سبک زندگی معیوب، چربی بیشتری در اطراف کمر انباشته می شود. کشک سرشار از کلسیم است که باعث تولید کمتر کورتیزول می شود و به کاهش وزن کمک می کند.

مصرف ماست باعث می شود برای مدت طولانی احساس سیری کنید. همچنین با کاهش کالری دریافتی به صاف کردن شکم کمک می کند.

کشک یکی از بهترین درمان های خانگی برای مبارزه با شوره سر است. خاصیت ضد قارچی ماست آن را به بهترین راه حل برای رفع شوره سر تبدیل می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مخلوط کشک و حنا را روی پوست سر خود بمالید و بعد از نیم ساعت بشویید. این نه تنها به خلاص شدن از شر شوره سر کمک می کند، بلکه موهای شما را درخشان و نرم می کند.

کشت باکتریایی خوب کشک برای داشتن واژن سالم لازم است. PH واژن را متعادل می کند و سلامت واژن را بهبود می بخشد. شما می توانید هر نوع کشک را با فرهنگ زنده فعال مصرف کنید.

کشت ماست زنده و پروتئین قابل هضم موجود در کشک به کنترل سطح قند خون کمک می کند. نشان داده شده است که ماست یونانی خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد و قند خون را در افراد مبتلا به دیابت کنترل می کند. از انواع طعم‌دار یا شیرین ماست خودداری کنید.

اگر به دنبال افزایش انرژی هستید، ماست باید به سراغ غذا بروید. کشک سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که یک تقویت کننده انرژی است. به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و به ریکاوری سریعتر پس از یک جلسه تمرینی شدید کمک می کند. این یک غذای عالی برای قبل از تمرین است.