با لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار عید امسال خانه خود را گردگیری نمایید

کودکانی که Y STEPS را انجام می دهند در طیف وسیعی از فعالیت ها و تمرینات ژیمناستیک تجربه کسب می کنند – خواه تعادل روی تیرها، تاب خوردن روی میله ها یا تمرین حرکات زمین باشد.

هر دانش‌آموزی تشویق می‌شود تا با سرعت خودش یاد بگیرد و برای رسیدن به پتانسیل تناسب اندام خود در یک محیط تیمی حمایتی تلاش کند.

مزایای لباس ژیمناستیک دخترانه دامن دار در تعادل بهتر، کنترل و تناسب اندام خلاصه نمی شود. Y STEPS پایه های مورد نیاز برای سایر ورزش ها مانند شنا، رقص یا هنرهای رزمی را می گذارد. همچنین مهارت های زندگی مانند کار گروهی، عزم راسخ و اعتماد به نفس را به کودکان می آموزد.

مسیرهای ژیمناستیک ما یک نمای کلی از کلاس های پیشنهادی ما و مسیرهای آینده فرزندانتان را به شما ارائه می دهد.

دنیای هیجان انگیز ژیمناستیک را از سنین جوانی کاوش کنید جایی که بازی با ورزش ملاقات می کند! در سطح مبتدی ژیمناستیک، زمان مناسبی برای کودکان پنج ساله و بزرگتر است تا پایه های تناسب اندام را ایجاد کنند، آگاهی بدن را کشف کنند و دستورالعمل های ساده را دنبال کنند.

در این کلاس‌ها، بچه‌ها حرکات ساده ژیمناستیک و آگاهی از حرکت ایمن را یاد می‌گیرند که روی زمین غلت بزنند، روی میله‌ها تاب بخورند و در طول پرتو تعادل برقرار کنند اعتماد به نفس فرزند شما افزایش می یابد و استقلال او یک قدم متهورانه می درخشد.

ما همچنین قصد داریم به شما یک راز را در اختیار شما بگذاریم که فقط والدین ژیمناستیک در مورد آن می‌دانند کلاس‌های ژیمناستیک مهارت‌هایی را برای کودکان فراهم می‌کند که به آنها کمک می‌کند در مدرسه رشد کنند.

آنها قدرت گرفتن و هماهنگی دست و چشم را افزایش می دهند که به توانایی دست خط کمک می کند.

قدرت هسته ای که در ژیمناستیک ایجاد می شود می تواند دامنه توجه و وضعیت بدن کودک شما را بهبود بخشد چیزی که هنگام نشستن پشت میز در طول کلاس به آن نیاز دارد.

در نهایت، کلاس های ژیمناستیک به کودکان مهارت های حل مسئله، مهارت های گوش دادن و نوبت دادن را آموزش می دهند.