با نمک سیاه پاکستان در مسابقات شنا شرکت کنید

بسیاری از مردم بر این باورند که نمک سیاه پاکستان سالم تر از نمک خوراکی است زیرا منبع طبیعی سدیم است. تولید، نمک خوراکی را از سایر مواد مغذی مانند منیزیم، کلسیم و پتاسیم جدا می کند. با این حال، تولید کنندگان نمک سفره را با ید غنی می کنند که برای تولید هورمون تیروئید حیاتی است.

سدیم یک ماده مغذی ضروری است که افراد از نمک اضافه شده و غذاهای فرآوری شده دریافت می کنند. پزشکان توصیه می کنند مصرف نمک را در رژیم غذایی محدود کنید زیرا سدیم بیش از حد می تواند به کم آبی بدن و بیماری قلبی کمک کند. فشار خون بالا یک نگرانی قابل توجه است.

در این مقاله، تفاوت‌های بین نمک دریا و نمک خوراکی، فواید نمک برای سلامتی و اینکه کدام نوع سالم‌تر است را بررسی می‌کنیم. همچنین در مورد میزان نمکی که باید در روز داشته باشیم صحبت می کنیم.
بسیاری از مردم نمک دریا را جایگزینی سالم برای نمک خوراکی می دانند.

نمک دریا از تبخیر آب دریا به دست می آید، بنابراین منبع طبیعی سدیم است. نمک سفره از ذخایر نمک استخراج می شود. سپس سازندگان آن را به یک کریستال ریز تبدیل می کنند که به راحتی در غذا مخلوط می شود.

سرآشپزها از نمک دریا به دلیل بافت درشت و ترد آن در برخی دستور العمل ها استفاده می کنند. برخی افراد نیز طعم قوی تر نمک دریا را ترجیح می دهند.

اگرچه ممکن است مردم نمک دریا را برای سلامتی بهتر بدانند، اما میزان سدیم آن مانند نمک خوراکی است. برخی افراد معتقدند نمک دریا نسبت به نمک خوراکی سدیم کمتری دارد، اما این یک تصور اشتباه است.

نمک خوراکی و بیشتر نمک های دریایی هر دو دارای 40 درصد وزنی سدیم هستند.

یک قاشق چایخوری نمک خوراکی 2300 میلی گرم سدیم دارد. کریستال‌های نمک دریا بزرگ‌تر هستند، بنابراین کریستال‌های کمتری در 1 قاشق چای‌خوری جای می‌گیرند.