با یک دست خرید سرویس غذاخوری چینی مقصود برنده طلا شوید

مجموعه سرویس غذاخوری چینی مقصود تمام سفید شبیه به غذاهای رستورانی بادوام است، اما هنوز هم تصفیه شده است و اصلاً شبیه بشقاب هایی که در یک غذاخوری استفاده می کنید نیست.

به لطف انبوه قطعات، احساس نمی‌کنید که نیازی به ملایمت با آنها ندارید ظروف چینی در مقایسه با رنگ سفید مایل به استخوان استخوانی، کمی خاکستری رنگ دارد.

اما در آزمایشات ما تحت تأثیر کیفیت کلی این مجموعه قرار گرفتیم که تقریباً هیچ حفره‌ای قابل مشاهده و لعاب یکنواختی نداشت.

بشقاب‌های Brasserie دارای لبه‌های پهن و کمی زاویه‌دار هستند که به آن‌ها سبک کلاسیک بیسترو می‌دهد. کاسه های سوپ کم عمق هستند اما هنوز هم برای یک سرو مناسب پاستا بسیار بزرگ هستند.

و اگرچه فنجان چای و نعلبکی ضخیم‌تر و کمی بزرگ‌تر از برخی از ظروف غذاخوری ما هستند، اما هنوز هم نسبت به بسیاری از ظروف غذاخوری سنگین‌تر خوش طعم‌تر و ظریف‌تر هستند. همچنین می‌توانید لیوان‌ها و کاسه‌های غلات را در مجموعه‌های چهارتایی باز و خارج از مکان اصلی خریداری کنید.

این مجموعه ده‌ها سال است که وجود داشته است یکی از منتقدان در وب‌سایت ویلیامز سونوما می‌گوید که آنها 27 سال از مجموعه خود استفاده کرده‌اند، بنابراین جایگزین کردن قطعات یا رشد مجموعه شما نباید مشکلی ایجاد کند.

بشقاب شام Brasserie با وزن کمی کمتر از 2 پوند، حدود 8 اونس سنگین تر از بشقاب غذاخوری Crate و Barrel است.

و آزمایش‌کنندگان ما که چینی‌های استخوانی سبک‌تر را ترجیح می‌دادند، متوجه شدند که این ست در کل خیلی سنگین است، اگرچه بیشتر آنها هنوز هم استایل کلاسیک آن را دوست داشتند.

فقط به یاد داشته باشید، حتی اگر وزن یک بشقاب شما را آزار ندهد، وزن یک پشته کامل ممکن است. برخی آزمایش‌کنندگان همچنین فکر می‌کردند که رنگ ظروف غذاخوری Brasserie در کنار رنگ خامه‌ای روشن چینی استخوانی، خاموش و خاکستری به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از اشکالات این مجموعه این است که نمی توانید تکه های تکی را به طور کامل باز بخرید. هر قطعه فقط به عنوان بخشی از یک مکان یا در مجموعه های چهارتایی آزاد فروخته می شود.