تاثیر بازی فکری خارجی بر مغز

بازی فکری خارجی و بازی فکری حرکتی اغلب به اشتباه به مفاهیم منفی مختلف نسبت داده می شوند. با این حال، تحقیقات به طور کلی داستان متفاوتی را بیان می کند. اکنون بازی‌های ویدیویی نمی‌توانند فقط حوزه کاناپه‌ها باشند. مزایای واقعی و ملموس بازی برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد. آیا شما تعجب می کنید که آیا این واقعی است؟ بازی فکری خارجی چگونه بر مغز تاثیر می گذارند؟

بازی فکری خارجی

اسباب بازی

تقویت حافظه با بازی فکری خارجی

آیا از خود پرسیده اید که چگونه حافظه خود را تقویت کنید؟ برای داشتن یک حافظه عکاسی چه چیزی لازم است؟ یک گیمر، در مقایسه با یک غیر گیمر، خاطره انگیزتر است. آنها در حال تغییر سبک زندگی هستند. این کنسول‌های بازی فکری خارجی جدید در صنعت سرگرمی ایجاد می‌کنند و تأثیر مثبتی بر سلامت روان دارند. تحقیقات نشان می دهد که می توان از بازی برای تقویت عملکرد حافظه استفاده کرد جالب است که کمی در حوله تن پوش کودک ماندگار بیشتر بخوانیم.

اختلال شناختی در افراد مسن با سرعت نگران کننده ای در حال افزایش است. آنها در حال حاضر به عنوان یک درمان مناسب برای کاهش این تاثیر از دست دادن حافظه در نظر گرفته می شوند. چنین درمانی به عنوان یک روش اضافی برای کمک به درمان سلامت شناختی تجویز می شود. نتایج بسیار فراتر از انتظار است. مزایای بزرگ کنسول های بازی و تأثیر آنها بر فعالیت مغز بسیار مهم است.

همچنین مشاهده شد که انجام بازی فکری خارجی تأثیرات مثبتی بر حافظه کاری دارد. شناخت کار روزانه و توانایی یادگیری در بزرگسالانی که سابقه بازی با آنها را دارند مشهود است. دانش‌آموزانی که این فعالیت‌های ویدیویی را انجام می‌دهند، بیشتر از افراد غیربازی‌کننده، در امتحانات امتیاز بالایی کسب می‌کنند و بیشتر یاد می‌گیرند. میلیون‌ها دانش‌آموز برای انجام تکالیف دانشگاهی از «نوشتن من برای من» کمک می‌خواهند. سرویس نوشتن به شما در انجام مقالات تحقیقاتی و وظایف مقاله نویسی دانشگاه کمک می کند.

بازی فکری ماجراجویانه

بازی اکشن توجه بصری را بهبود می بخشد

بازی فکری خارجی عملکرد مغز را تحریک می کنند و نتایج به طرز شگفت آوری جالب هستند. جلوه های بصری و سکانس های اکشن به شما کمک می کند تا توجه بصری خود را بهبود بخشید. بازه توجه کلی، زمان واکنش و مهارت های حرکتی در گیمرها در طول این دوره افزایش می یابد. بازیکنان جرات می کنند از طریق:

برنامه ریزی استراتژیک؛
پاسخ های سریع؛
تصمیم گیری دقیق؛
مهارت های حسی حرکتی؛
توجه انتخابی؛
بنابراین، از مغز می خواهد که با پشتکار و تمرکز کار کند. بنابراین، نتایج فوق العاده در بهبود عملکرد مغز شما مفید است. امواج ایجاد شده توسط این بازی فکری خارجی اندروید در مغز به طور مثبت مسری هستند. در نتیجه، مغز بازی کاملاً متفاوت از مغز غیر بازی است. بازی همه چیز در مورد تصمیم گیری سریع در یک چشم به هم زدن است. تمایل به عکس العمل به موقع و پریدن به سمت هدف بعدی با یک پلک زدن دیگر باعث می شود که آنها برای مغز بسیار باهوش باشند. این ارتباط منحصر به فرد بین توجه بصری و حرکات اکشن در طول گیم پلی، حواس را به طرز باورنکردنی سازگار می کند.

بازی فکری

آنها اثرات منفی پیری را معکوس می کنند

گیمرها عاشق برنده شدن هستند. آنها می خواهند به هر قیمتی که شده موفق شوند. نگرش ایجاد شده در طول زمان در گیمرها در مراحل بعدی زندگی به ثمر می رسد. انعطاف پذیری مغز با فعالیت شدید مداوم تغییر می کند. این منجر به عدم توانایی در تغییر عملکرد در طول زمان می شود.

شهروندان مسن ممکن است آنها را در آغوش بگیرند و بدانند بازی فکری پازل چگونه بر مغز تأثیر می گذارد. مغز سن دارد. به یک سطح رشد می کند و پس از یک آستانه شروع به کاهش می کند. هر چه سن آن بالاتر می‌رود، قدرت چندوظیفه‌ای شروع به کاهش می‌کند. در اینجا زمانی است که دستگاه های بازی به کمک شما می آیند. برخی از بازی های فکری خارجی توانایی انجام چندین کار را به طور همزمان افزایش می دهند. مغز ما این توانایی باورنکردنی را دارد که با گذشت زمان، بسته به آنچه که از سر می گذرد، خود را تمرین دهد در این میان نگاهی هم به حوله تن پوش کودکان هم بی اندازیم.

علاوه بر این، تحقیقات همچنین بررسی کردند که انجام این فعالیت های دیجیتالی در مراحل بعدی زندگی، شبکه های عصبی مغز را تغییر می دهد. این به یک مغز پیر تقویت می کند که شبیه مغز یک جوان است. شهروندان سالخورده حتی در وظایف توجه و حافظه عملکرد فوق العاده ای داشتند.

آنها می توانند مهارت دستی را بهبود بخشند
فعالیت های دیجیتالی که مبتنی بر کنترلر هستند برای دستان شما عالی هستند. یک مطالعه تحقیقاتی نشان می‌دهد که جراحانی که بازی‌های ویدیویی انجام می‌دهند، با روش‌های پیشرفته سریع‌تر از کسانی که بازی نمی‌کنند، عمل می‌کنند. علاوه بر این، جراحان گیمر 37 درصد کمتر از جراحان غیر گیمر اشتباه می کنند. فعالیت‌های ویدئویی مبتنی بر کنترل‌کننده ویژه نیز برای بیماران سکته مغزی استفاده می‌شود. این فعالیت ها به عنوان فیزیوتراپی برای کمک به بیماران برای بازیابی کنترل مچ دست و دست استفاده می شود. بنابراین، والدین نمی‌توانند مزایایی را که این فعالیت‌های ویدیویی مبتنی بر کنترل‌کننده ارائه می‌دهند نادیده بگیرند فروش بازی فکری به علت سرگرمی هایی که برای کودکان و بزرگسالان ایجاد می کند بسیار بالا رفته است.