تلویزیون سامسونگ چهل و دو اینچ که قابلیت روشن نگه داشتن یک استادیوم را دارد

تلویزیون سامسونگ چهل و دو اینچ با کیفیت بالا یا به اختصار HDTV به سرعت در حال تبدیل شدن به استاندارد فناوری سیگنال تلویزیونی است و مهم است که به دنبال تلویزیون LCD آماده HDTV باشید.

همچنین مهم است که مطمئن شوید تلویزیون ال سی دی انتخابی دارای تیونر مناسب برای پخش سیگنال تلویزیونی است که وارد خانه می شوید.

بسیاری از صفحه نمایش های پلاسما و تلویزیون های LCD فاقد تیونر داخلی هستند، به این معنی که آنها باید سیگنال تلویزیون را از جعبه کابل، جعبه تلویزیون ماهواره ای، سیگنال DirectTV یا سایر دستگاه های مشابه دریافت کنند.

مهم است که مطمئن شوید نوع تیونری که با تلویزیون مد نظر شما ارائه می شود را درک کرده اید، و خرید تمام لوازم جانبی مورد نیاز هنگام خرید تلویزیون بسیار مهم است.

البته این نیز مهم است که بهترین قیمتی را که می توانید در تلویزیون ال سی دی مورد نظر خود دریافت کنید. قیمت خرده فروشی پیشنهادی تلویزیون LCD معمولی با توجه به تعدادی از عوامل مانند اندازه نمایشگر، نازکی نمایشگر و کیفیت سازنده متفاوت خواهد بود.

مهم است که تا آنجا که ممکن است خرید کنید و نظرات همه مدل هایی را که در نظر دارید بخوانید.

اگر می خواهید یک پخش کننده DVD، VCR، کنسول بازی، کامپیوتر یا دستگاه دیگری را به صفحه نمایش LCD متصل کنید، ورودی های تلویزیون مهم هستند.

انواع مختلفی از ورودی ها وجود دارد، و مهم است که تلویزیونی که انتخاب می کنید گزینه های مختلفی برای دریافت سیگنال به دستگاه ارائه دهد. یک تلویزیون با ورودی های بسیار زیاد به شما امکان می دهد تعدادی دستگاه مختلف را به تلویزیون متصل کنید و تطبیق پذیری و ارزش آن را بسیار افزایش می دهد.

یکی از آن کلماتی که ممکن است هر از گاهی بشنوید است به بیان ساده، کندلا یک واحد استاندارد روشنایی است و معادل تعداد شمع هایی است که برای تولید همان شدت نور لازم است. بنابراین امتیازی مانند به این معنی است که برای تولید همان مقدار نور، غلظت 450 شمع در یک متر مربع نیاز است.