توزیع اسباب بازی فکری محبوب لگو برای خردسالان

لگو اسباب بازی فکری و حرکتی محبوب و مشهوری است که برای خردسالان و کودکان در سنین مختلف طراحی شده است و با اشکال گوناگونی توسط شرکت لگوسازی تولید و توزیع می گردد لاذم به ذکر می باشد که بازار فروش خمیر بازی کودکان پیش دبستانی رونق زیادی دارد.

لگو یک سرگرمی فکری محبوب برای کودکان است که در اشکال مختلفی طراحی می شود یعنی برای نوزادان و نوجوانان لگو های متنوعی وجود دارند البته لگو یا همان آجرهای پلاستیکی اولین و قدیمی ترین لگوهایی هستند که برای خردسالان طراحی شده بودند و بعد از گذشت 80 سال هنوز هم این نوع آجرهای خانه سازی محبوب و شناخته شده می باشند.
نوعی دیگر از لگو ها امروزه تولید و توزیع می شوند که تحت عنوان لگوهای مدرن و جدید شناخته می شوند چراکه در ساختشان قطعات الکترونیک گوناگونی بکار رفته است بعنوان مثال نوعی از لگو ها طراحی شده اند که در آنها قطعات و چرخ دنده ها یا باطری های مختلفی تعبیه شده و کودک با قطعات لگو و نصب قطعات الکترونیک می تواند یک ربات یا یک اسباب بازی کوکی مکانیکی درست کند جالب است که کمی در کتاب آموزش نقاشی کودکان بیشتر بخوانیم.
در حال حاضر شرکت مشهور لگو علاوه بر آجرهای خانه سازی، کارتون و بازی رایانه ای هم به بازار وارد کرده است و لگوهایی را با تم شخصیت های مشهور تولید نموده است.