تولید اسباب بازی فکری بزرگسالان و پازل educa

شرکت های مختلفی امروزه در صدد تولید اسباب بازی های فکری مختص بزرگسالان برآمده اند مثل شرکت educa که نوعی پازل بزرگ با 24 هزار تکه تولید و طراحی کرده و به بازار عرضه نموده است لاذم به ذکر می باشد که بازار فروش خمیر بازی کودکان پیش دبستانی رونق زیادی دارد.

شرکت educa یک شرکت اسپانیایی می باشد که در خصوص تولید بزرگ ترین پازل ها مختص بزرگسالان شهرتی جهانی دارد و از بزرگ ترین تولید کنندگان پازل های jigsaw هم می باشد.
امروزه اسباب بازی های فکری برای تمامی رده های سنی مناسب می باشند از این جهت این شرکت توجهش را روی ساخت پازل های بزرگ متمرکز ساخته است و انواع مختلفی از بهترین پازل ها را در نوع 500 یا 1000 تکه و بالاتر ارائه می نماید.
پس از مدتی شرکتی دیگر بنام روزنبرگ نتوانست کنار بنشیند و تماشا کند بنابراین پازلی در نوع 32256 تکه ای تولید نمود و رکورد ادوکا را شکست ولی باز هم شرکت educa مجدد رکورد شکنی نمود و این بار پازلی به بزرگی 150 سانتیمتر در 570 سانتیمتر تولید نمود که با 33600 تکه لغب بزرگترین پازل جهان را در کتاب رکورد های گینس از آن خود کرد جالب است که کمی در کتاب آموزش نقاشی کودکان بیشتر بخوانیم.