تولید اسباب بازی فکری دومینو چیدنی ها

برای بالا بردن دقت و تمرکز برخی از کودکان امروزه اسباب بازی هایی فکری مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که دومینو چیدنی ها یکی از این قبیل وسایل می باشد جالب است که کمی در صندلی پلاستیکی کودک ارزان بیشتر بخوانیم.

درصد بالایی از کودکان در نسل جدید دارای اختلال adhad یا همان بیش فعالی می باشند که در این نوع رفتار غیرمعمول کودک دارای کمبود توجه و تمرکز است و نمی تواند به خوبی روی محدوده ذهنی خاصی تمرکز کند و در نتیجه کودکی می شود که از نظر درسی ضعیف است و با اینکه هوش بالایی دارد مدام از خود افت تحصیلی نشان می دهد.
در این راستا روانشناسان و رفتارشناسان برخی از روش های درمانی را پیش گرفته اند که تا حدودی موفقیت آمیز بوده است که یکی از این روش ها روش بازی درمانی است بطوریکه در این روش فرد باید با یک سری از ابزار و وسایل مثل اسباب بازی های فکری کار کند و با تمرینات داخل خانه روندی رو به بهبود را طی نماید در این میان نگاهی هم به صندلی پلاستیکی دسته دار کودک هم بی اندازیم.
اسباب بازی های فکری ای که در این خصوص توصیه می شوند متنوع هستند اما از رایج ترین آنها بازی دومینو چیدنی است که در پک های 100 عددی به بالا تولید می شوند. بازی های چیدنی و ساختنی از آنجایی که نیاز به دقت دارند باعث می شوند ذهن کودک به سمت علابق جهت داده شود که این علاقه همان بازی کردن است پس در قالب بازی کردن فکر و ذهنش آماده می شوند در نتیجه کودک می تواند بهتر از قبل روی برخی مسائل دقت کند.