جوراب واریس سگال باعث آتش گرفتن چندین فروشگاه ها شد

هنگامی که برای اولین بار جوراب واریس سگال را می پوشید، ممکن است پوشیدن آنها برایتان دشوار باشد. این طبیعی است، زیرا قرار است آنها برای ارائه مزایای مورد نظر راحت باشند.

البته، با ادامه پوشیدن آنها، در پوشیدن آنها بهتر خواهید شد. طولی نمی کشد که در پوشیدن آنها حرفه ای شوید و مزایای فراوان آنها را تجربه کنید.معمولاً هیچ عارضه جانبی مضری وجود ندارد که در اثر استفاده از جوراب های فشاری ایجاد شود، اما برخی از آنها ممکن است ناراحت کننده باشند.

به عنوان مثال، در ابتدا ممکن است از احساس فشار یا سوزن سوزن شدن یا خارش ناشی از جوراب فشرده یا جوراب ساق بلند احساس ناراحتی کنید. برخی از کاربران ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت از جوراب فشاری پینه بگیرند.

در بیشتر موارد، احتمالاً به ناراحتی اولیه عادت خواهید کرد. برخی از افراد نیز ممکن است واکنش های آلرژیک به جوراب ساق بلند داشته باشند، و اگر این اتفاق برای شما بیفتد، باید ماده ای را پیدا کنید که برای شما بهتر عمل کند.

اگر این علائم را برای مدت طولانی تجربه می کنید، بدتر می شوند یا نگرانی های جدی وجود دارد، حتما با پزشک خود تماس بگیرید.

اگر با واریس دست و پنجه نرم می کنید و می خواهید برای درمان مشاوره داشته باشید، همین امروز با ما تماس بگیرید. در مرکز BASS Vein، ما در انواع بیماری‌های ورید متخصص هستیم و انواع مختلفی از درمان را برای رفع این مشکلات ارائه می‌دهیم. منتظر نباش؛ امروز با ما تماس بگیر.

حدود سه سطح فشرده سازی وجود دارد و نوع مناسب برای شما بر اساس شدت وریدهای واریسی و علائم شما است. قدرت فشرده سازی بر حسب میلی متر جیوه اندازه گیری می شود که مخفف میلی متر جیوه است، که همان روشی است که فشار خون اندازه گیری می شود.

می‌توانید چند قدرت فشرده‌سازی مختلف را امتحان کنید تا بهترین فواید را پیدا کنید، اما 20 تا 30 میلی‌متر جیوه اغلب محل مناسبی برای شروع درمان واریس است.

برخی از افراد در صورت مواجهه با رگ های واریسی شدید، حتی 30 تا 40 میلی متر جیوه را تجربه خواهند کرد. اگر مطمئن نیستید که چه کاری باید انجام دهید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید، زیرا آنها می توانند بهترین جوراب پاور را توصیه کنند.