خرید اینترنتی اسباب بازی فکری تخته نرد چوبی

تخته نرد سومین بازی کهن دنیا می باشد که از اسباب بازی های فکری بسیار پرطرفدار به شمار می رود و امروزه این بازی در جنس چوبی تولید و از طریق سایت های فروش اینترنتی به خریداران و مشتریان ارائه می گردد جالب است که کمی در حوله تن پوش کودک ماندگار بیشتر بخوانیم.
تخته نرد نوعی بازی فکری دو نفره است که بعد از دو بازی چکرز و گو سومین بازی کهن در جهان به حساب می آید. این بازی مهیج و فکری که در بین اسباب بازی های فکری نامی شناخته شده دارد برای اولین بار در حدود 3 هزار سال پیش از میلاد ابداع گردید بطوریکه باستان شناسان در شهرسوخته بقایای یک صفحه چوبی با قدمت سه هزار سال پیش از میلاد را همراه با 60 مهره و دو تاس یافتند و معلوم شد قدیمی ترین بازی تخته مربوط به ایرانیان می باشد.

امروزه بعد از گذشت سال ها هنوز هم تخته نزد جزو محبوب ترین بازی ها می باشد که اغلب در جنس چوبی تولید می شود.
در این بازی دو نفره باید بازیکنان مهره هایشان را در جهت عقربه ساعت و یا برخلافش حرکت دهند و هر کس زودتر تمامی مهره هایش را خارج سازد برنده بازی خواهد بود.
از آنجایی که ایرانیان در هر زمینه ای دارای تاریخی کهن هستند این بازی نیز بیشتر با نام ایرانیان همراه است به همین جهت در بهترین شکل و کیفیت توسط شرکت های داخلی تولید می گردند که برخی از آنها نیز بصورت دستی ساخته شده اند.
مجوز اجرای مسابقات ورزشی این بازی نیز در سال 1394 صادر گردید و چندین مسابقه در این خصوص صورت گرفته است.
بازی فکری تخته نرد در حال حاضر از طریق مرکز های فروش اینترنتی و سایت های رسمی در جنس چوبی به مشتریان و خریداران ارائه می شوند.در این میان نگاهی هم به حوله تن پوش کودکان هم بی اندازیم.