خرید لوازم فکری ژیگامیکی

آیا با خرید اسباب بازی مناسب می توان ذهن کودک را پرورش داد و او را خلاق کرد؟ لوازم فکری ژیگامیکی چه ویژگیهایی دارد؟
از عوامل موثر در بازی کودکان هوش آنها می باشد و حتی ممکن است نوع بازی که کودک انجام می دهد را تغییر دهد. اگر بازی که با فکر کردن همراه شود باعث می شود که ذهن کودک درگیر حل آن گردد و به پرورش خلاقیت او می انجامد. البته باید این را متذکر شد که بازی کودکان باهوش با آنهایی که از هوش کمتری برخوردار هستند متفاوت است. کودکان با هوش اسباب بازیهایی را انتخاب می کنند که توسط آن بتوانند به خلاقیت و ابتکار برسند. حتی با این کار می توانند قوای ذهنی خود را تقویت کنند. زمانی که این کودکان صرف می کنند نسبت به هم سن سالان خود که دارای هوش کمتری می باشند، کمتر است و آنها به دنبال تازگی در بازی هستند و از یکنواختی زود خسته شده و آن بازی را رها می کنند. در این میان نگاهی هم به پوشاک کودک هم بی اندازیم.

وِیژگی بازی فکری ژیگامیکی

بازی فکری ژیگامیکی از جمله بازی هایی است که در آن ابتکار و خلاقیت به کار رفته و کودک با هوش را می تواند ساعتی مشغول کند. این بازی متناسب برای رده سنی کودک و نوجوان می باشد. از نوع تخته ای است. تعداد افرادی که می توانند با این وسیله بازی کنند، 4 نفر می باشد. برای کودکان که سن پایین تری دارد احتمال بلعیدن لوازم آن وجود دارد و باید دقت کرد که لوازم فکری ژیگامیکی را در دسترس خردسالان قرار نگیرد جالب است که کمی در پوشاک کودک نیلی بیشتر بخوانیم.
این بازی دارای بسته بندی زیبا و شیکی می باشد که دارای وزن مناسب می باشد، سبک است و به راحتی می توان آن را جا به جا و انتقال داد. محتویات درون بسته شامل 4 آدمک، یک صفحه بازی و 20 مانع چوبی است که به تقویت قوای ذهنی و تصویری کودک کمک شایانی می کند.