خمیر دندان کلگیت بهترین رنگ آمیزی برای تابلو نقاشی است

برای بهترین نتیجه، خمیر دندان کلگیت مورد تایید ADA را انتخاب کنید مهم است که اطمینان حاصل کنید که از خمیر دندان های سفید کننده بیش از حد استفاده نکنید. در حالی که برخی برای استفاده روزمره فرموله شده اند، برخی دیگر فقط یک بار در روز یا در برخی برنامه های درمانی دیگر استفاده می شوند.

دستورالعمل‌های روی تیوب یا بسته‌بندی را دنبال کنید تا مطمئن شوید به دلیل استفاده بیش از حد از خمیر دندان سفیدکننده به مینای دندان طبیعی خود آسیب نمی‌رسانید.

شما همچنین باید خمیر دندان سفید کننده مورد تایید ADA را انتخاب کنید. این خمیردندان ها توسط انجمن دندانپزشکی آمریکا آزمایش و تایید شده اند، بنابراین استفاده از آنها به طور کلی ایمن است.

از خمیردندان های سفید کننده غیر تایید شده ADA مانند خمیر دندان زغالی اجتناب کنید. زغال سنگ بسیار ساینده است. به همین دلیل، می تواند برخی از لکه های سطحی روی دندان های شما را از بین ببرد، اما همچنین ممکن است مینای دندان شما را برای همیشه از بین ببرد.

برای اینکه دندان های خود را درخشان و سالم نگه دارید، از محصولات مورد تایید ADA با ساینده های ملایم و آزمایش شده و پراکسید هیدروژن/کاربامید استفاده کنید.

دندان هایتان لکه دار شده است؟ خمیر دندان سفید کننده ممکن است کافی نباشد!

خمیر دندان سفید کننده برای لکه های جزئی و برای حفظ لبخندی درخشان عالی است. اما اگر به دلیل استفاده از تنباکو، نوشیدن مکرر قهوه، چای یا شراب یا هر مشکل دیگری لکه‌های سنگینی دارید، خمیر دندان سفیدکننده به تنهایی ممکن است کافی نباشد. ممکن است به کمک حرفه ای از دندانپزشک زیبایی نیاز باشد.

سفید کردن دندان های حرفه ای در آستین از دندانپزشکی مینا بهترین راه برای بازگرداندن لبخند شما در صورت داشتن لکه های سنگین است. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید و همین امروز برای مشاوره آرایشی برنامه ریزی کنید!