دانلود بازی فکری و معمایی برای کامپیوتر

بازی فکری و معمایی چه کاربردی برای کودکان دارد؟ چگونه می توان یک بازی مناسب و مفید مخصوص کامپیوتر دانلود کرد؟
امروزه کودکان با داشتن وسایل بازی متنوعی که در دست دارند، بیشتر به بازی کامپیوتری راغب هستند.

والدین به فکر فرزندان خود می باشند و دوست دارند آنها حتی با بازی کردن چیزهای مختلفی یاد بگیرند و در وقت خود صرفه جویی کنند. پدر و مادرها با خرید و دانلود بازی فکری، به نصب آن در کامپیوتر می پردازند و زمان مناسب برای بازی فرزندان خود تعیین می کنند که بیشتر از حد به بازی نپردازند. زیرا بازی بیش از حد با کامپیوتر سبب اضافه وزن و ضعیف شدن چشمان کودکان خود می شود. آنها بیشتر تمایل دارند که کودکانشان به بازی فیزیکی و تحرکی را انجام دهند که ضمن ورزش به حفظ سلامتی آنها کمک فراوانی می کند لاذم به ذکر می باشد که بازار فروش خمیر بازی کودکان پیش دبستانی رونق زیادی دارد.
اما بازی فکری و معمایی نیز به ایجاد ذهن خلاق کودکان کمک می کند و باعث می شود که مغز آنها درگیر حل معماهایی شود که به گسترش فکر آنها می انجامد. این بازی ها برای تمام سنین ساخته شده است.
بعضی از این بازی ها به صورت دو بعدی هستند و ضمن حرکت کاراکترهای بازی، باید معما و مسائل مختلف را حل کنند. جذابیت این بازی زمانی معلوم می شود که کودک بتواند در کوتاه ترین زمان تصمیم گیری کند و بهترین شیوه را انتخاب نماید.
سازندگان بازی های معمایی کامپیوتری کمتر به گرافیک محیط می پردازند. تا با این کار استفاده کننده را کمتر به سمت حواشی بکشانند که آنها تمرکز کنند و بهترین بازی را از خود ارائه بدهند.
این نوع بازی حس کنجکاوی فرزندان را افزایش می دهد و ضمن کشف و پاسخگویی به نیازهای محیط بازی، این عزیزان بیشتر راغب می شوند که بازی را دنبال کنند جالب است که کمی در کتاب آموزش نقاشی کودکان بیشتر بخوانیم.