ریختن روغن ارده کنجد سفره آرا به جای کود برای رشد گیاه

روغن ارده کنجد سفره آرا ممکن است در طب آیورودا و توسط برخی از متخصصان دندانپزشکی به دلیل فرآیندی به نام روغن کشی به شدت توصیه شود.

این ممکن است شامل گذاشتن روغن در دهان، و سپس چرخاندن آن به اطراف قبل از تف کردن آن باشد. با روغن کنجد، این فرآیند ممکن است مستقیماً با دندان‌های سفیدتر، سطوح پایین‌تر پلاک دندانی و محافظت در برابر جهش‌های استرپتوکوک خاص که می‌توانند ما را بسیار بیمار کنند مرتبط باشد. اثر ضد باکتریایی قوی این روغن ممکن است دلیل اصلی این افزایش سلامت دندان باشد.

ممکن است پتانسیل ضد سرطانی داشته باشد مطالعات نشان می دهد که روغن کنجد ممکن است سرشار از لیگنان سزامول و سسامین باشد که ممکن است به القای آپوپتوز و جلوگیری از رشد سلول های سرطانی در مورد سرطان روده بزرگ کمک کند.

روغن زنجبیل ممکن است حاوی ترکیبی آلی به نام فیتات باشد که ممکن است از سرطان محافظت کند. علاوه بر این، سطح اسید لینولئیک در روغن بالا است. این ماده معدنی ضروری ممکن است در درجه اول با کاهش شانس سرطان روده بزرگ مرتبط باشد. با این حال، تحقیقات و شواهد علمی بیشتری مورد نیاز است.

محتوای بالای مس به این معنی است که بدن می تواند در سطوح بهینه خود عمل کند، عمدتاً به این دلیل که مس برای تولید گلبول های قرمز خون مورد نیاز است.

با داشتن درصد قابل توجهی مس در روغن کنجد، ممکن است به بدن شما اجازه دهد تا به اندازه کافی، اما نه مقدار بیش از حد از این مواد معدنی، و در نتیجه جریان خون به اندام‌ها و بافت‌ها کار کند و سبک زندگی سالم‌تری را تضمین کند.

این ماده معدنی همچنین ممکن است تورم مفاصل را کاهش داده و استخوان ها و رگ های خونی را تقویت کند. گنجاندن این روغن غنی از مس در رژیم غذایی ممکن است به حفظ استحکام و استحکام بدن برای سال‌ها بدون هیچ گونه التهاب دردناک کمک کند.