سیر ترشی فله ای بهترین راه برای جلو گرفتن اشک چشم

سیر را پوست بگیرید هنگامی که به صورت فله ای معامله می کنید، پوست کندن یک پوند سیر می تواند خسته کننده باشد. شما می خواهید پوست آن مکنده ها را به طور موثر جدا کنید.

دو راه اساسی وجود دارد که می‌توانید خیلی سریع سیر را پوست بگیرید:

آنها را تکان دهید لامپ های سیر را بشکنید و حبه ها را در یک کاسه فلزی قرار دهید. یک کاسه فلزی مشابه دیگر را روی کاسه اول برگردانید تا یک مهر و موم قفل ایجاد شود. کاسه ها را با دو دست محکم بگیرید و به مدت 30 ثانیه به شدت تکان دهید سیر ترشی فله ای به صورت میخک شما باید کاملا پوست کنده شود!

سیر را سفید کنید. پیازهای سیر را بشکنید و به مدت 30 ثانیه در آب جوش فرو برید آنها را بردارید و در آب سرد قرار دهید تا پختن آنها متوقف شود. پوست میخک را در آب جدا کنید. پوست ها پس از سفید شدن باید به راحتی جدا شوند.

آب نمک را آماده کنید. در قابلمه ای آب، سرکه و نمک را با هم مخلوط کنید و بگذارید بجوشد اطمینان حاصل کنید که نمک کاملا حل شده است.

از یک قابلمه استیل، تفلون، چینی یا شیشه ای استفاده کنید. از قابلمه مسی استفاده نکنید؛ وجود مس بیش از حد در آب ممکن است باعث سبز یا آبی شدن سیر شود.

هر شیشه را با ادویه ها و گیاهان دلخواه پر کنید. چهار شیشه میسون به اندازه یک پیمانه باید یک پوند سیر را در خود جای دهد. در هر چهار شیشه مزون، 1/4 ادویه مورد نظر را به همراه یک شاخه آویشن و یک برگ بو قرار دهید.

کوزه ها را به طور مساوی با حبه های سیر باقی مانده پر کنید مراقب باشید همه سیرها در نهایت به طور کامل در محلول ترشی غوطه ور شوند زیاد پر نکنید.

محلول ترشی را به اندازه ای اضافه کنید که سیر را به طور کامل در هر شیشه بپوشاند، سپس یک تکه لیمو را روی آن قرار دهید تا سیر در زیر محلول ترشی بماند.

دهانه شیشه ها را پاک کنید تا محلول ترشی از بین برود درب را محکم ببندید، اما آن را بیش از حد سفت نکنید. فرآیند گرم کردن و خنک کردن شیشه ها باعث ایجاد مهر و موم هوا می شود.