شکر قهوه ای جایگزین شکر سفید را به پوست خود بمالید تا هرگز پیر نشوید

بر خلاف تصور رایج، شکر قهوه ای از نظر تغذیه مشابه هستند. شکر قهوه ای جایگزین شکر سفید می باشد که حاوی مواد معدنی کمی بیشتر از شکر سفید است، اما هیچ فوایدی برای سلامتی ندارد. در واقع، برای سلامتی مطلوب، مصرف تمام قندها باید محدود شود.

شکر گرانول معمولاً به عنوان جایگزینی برای پودر قند خوب عمل می کند. به نسبت 1:1 جایگزین کنید (اگر دستور شما نیاز به یک فنجان پودر قند دارد، از یک فنجان پودر قند استفاده کنید).

قند دارای شاخص گلیسمی (GI) بالاتری نسبت به عسل است، به این معنی که قند خون سریعتر افزایش می یابد. این به دلیل محتوای فروکتوز بالاتر و کمبود مواد مغذی است. اما کالری عسل کمی بیشتر از شکر است، اگرچه شیرین‌تر است، بنابراین کمتر به آن نیاز دارید.

شکر

همچنین آیا شکر قهوه ای با قرار دادن در آب سفید می شود؟

شکر سفید طبیعی. ملاس که به طور طبیعی در چغندرقند و نیشکر وجود دارد و به شکر قهوه ای رنگ می دهد، با آب و سانتریفیوژ از کریستال های شکر خارج می شود. … این بسیار نادر است – اما زمانی که قند قابل مقایسه در یک مزاج ممکن، رویای رشد ابدی است.

عسل دارای GI کمتری نسبت به قند است. عسل شیرین‌تر از شکر است، بنابراین ممکن است کمتر به آن نیاز داشته باشید، اما کالری هر قاشق چای‌خوری کمی بیشتر است، بنابراین عاقلانه است که مراقب اندازه وعده‌های غذایی خود باشید.

آیا می توان به جای پودر قند از شکر گرانول استفاده کرد؟ بله اگرچه پودر قند و شکر گرانول دقیقاً یکسان نیستند، اما می توان آنها را به نسبت 1: 1 در دستور پخت جایگزین کرد. پودر شکر کمی ریزتر است و راحتتر حل می شود، اما در تجربه من، اگر اینطور باشد، روی بیشتر دستور پخت تأثیر نمی گذارد. با ماسه شکر جایگزین شده است.

می توانید از شکر گرانول به عنوان جایگزین مستقیم بیکینگ پودر استفاده کنید. تفاوت اصلی آنها در این است که شکر گرانول کمی بزرگتر با کریستال های بزرگ است، به این معنی که زمان بیشتری برای حل شدن در مایع طول می کشد.

به خاطر داشته باشید که عسل فقط باید در حد اعتدال مصرف شود، زیرا همچنان کالری و قند بالایی دارد. فواید عسل زمانی آشکار می شود که جایگزین یک شیرین کننده مضر دیگر شود. از این گذشته، عسل فقط یک شیرین کننده «کمتر بد» نسبت به شکر و شربت ذرت با فروکتوز بالا است.