شیشه دوجداره وین تک سبب ورشکستی و آوارگی در یک جامعه شد

ایجاد خانه ای که منعکس کننده دید شما باشد زمان هیجان انگیزی است. این زمانی است که در آن انواع گزینه های طراحی بررسی می شود و ظاهر و احساس هر فضا ارزیابی می شود.

قابل درک است، در طول این فرآیند، رایج است که بیشتر به زیبایی شناسی شیشه دوجداره وین تک و درها فکر کنید تا هدفی که آنها در خدمت آن هستند. با این حال، ما معتقدیم که یک خانه واقعا برجسته تنها زمانی به دست می آید که ظاهر با عملکرد و کارایی ترکیب شود.

نصب در و پنجره های دوجداره می تواند مزایای زیادی برای خانه شما داشته باشد. آنها می توانند بهره وری انرژی خانه شما را افزایش دهند، آلودگی صوتی را کاهش دهند و صورت حساب های شما را کاهش دهند.

در اینجا، راه‌هایی را بررسی می‌کنیم که پنجره‌ها و درهای دوجداره می‌توانند تأثیر مثبتی بر خانه شما داشته باشند.

در طول سال ها، طراحی آرمانی مترادف با بهره وری انرژی شده است. این تا حدودی به دلیل افزایش قوانین فدرال انرژی و افزایش مصرف کنندگان آگاه به آب و هوا است.

علاوه بر این، بهره وری انرژی فقط کاهش انتشار کربن نیست. همچنین می تواند هزینه های انرژی شما را کاهش دهد و خانه شما را راحت تر کند.

پنجره ها و درهای دوجداره روشی هوشمندانه برای ترکیب بهره وری انرژی با زیبایی شما هستند. آنها نقش مهمی در حفظ دمای داخلی راحت در تمام طول سال دارند و همچنین می توانند به بهبود عایق و کاهش ردپای کربن و مصرف انرژی شما کمک کنند. در واقع، پنجره های دوجداره می توانند اتلاف یا افزایش گرمای خانه شما را تقریباً 30 درصد کاهش دهند.

این افزایش راندمان با یک محفظه هوای کوچک و خلاء به دست می آید. فضای بین دو ورق شیشه ای یک مانع عایق ایجاد می کند که جریان گرما را بین داخل و خارج محدود می کند و تضمین می کند خانه شما در زمستان گرمتر و در تابستان خنک تر می ماند. راندمان بالاتر به این معنی است که به نوبه خود کمتر به گرمایش و سرمایش مصنوعی متکی خواهید بود.

تراکم زمانی اتفاق می افتد که فضای داخلی اتاق گرم باشد و رطوبت نسبی بالایی داشته باشد و سطح پنجره سردتر باشد و باعث چسبیدن قطرات آب در هوا به شیشه می شود. این می تواند منجر به کپک و کپک شود که می تواند به قاب های چوبی، آرشیتروها یا کفپوش آسیب برساند.