فروشگاه لوازم فکری کودکان

لوازم فکری برای چه کودکانی مناسب است؟ آیا در فروشگاه های لوازم تحریری می توان بازی فکری برای کودکان تهیه نمود؟

بازی تعاریف مختلفی دارد و شامل حرکت، جنبش و فعالیت می شود و یا تمرینی برای سرگرمی، تفریح و شادی می باشد. عوامل مختلفی در انتخاب بازی وجود دارد که می توان تأثیر جنس، هوش و سن را نام برد.

بازی دختر ها با پسرها به دلیل جنسیت آنها متفاوت و مجزا می باشد. پسرها مانند مردان دوست دارند که بازی آنها دشوار و سخت و زمخت باشد. برعکس دختران دوست دارند که بازیهای ظریف و احساساتی انجام بدهند. می توان متذکر شد که فعالیت بدنی در بازی های پسرها بیشتر از دخترها می باشد. هوش ممکن است در انتخاب نوع بازی و اسباب بازی تأثیر گذار باشد.

کودکان تیز هوش دوست دارند با اسباب بازی هایی که در آن ابتکار و فکر و خلاقیت به کار رود، بازی کنند تا قوای ذهنی خود را تقویت نمایند. آنها خواهان تنوع هستند و کمتر به بازی های تکراری می پردازند. بیشتر کودکان تیزهوش به اسباب بازی فکری و انفرادی روی می آورند. کودک در هر سنی بازی خاص خود را می پسندد.

 

اسباب بازی فانتزی فکری تنوع فراوان دارد و در بیشتر فروشگاه های اسباب بازی فروشی و لوازم تحریری به فروش می رسد. خریداران این لوازم می توانند با مراجعه به نزدیکترین محل وسیله بازی مناسب سن فرزند خود را تهیه و خریداری نمایند.