فروش آنلاین قطعات دومینو و اسباب بازی فکری

قطعات دومینو و سایر اسباب بازی های فکری امروزه در جنس چوبی، فلزی یا پلاستیکی تولید می شوند که در صورت نیاز می توانید این وسایل فکری را از طریق مراکز فروش آنلاین تهیه نمایید.
اسباب بازی های فکری و اسباب بازی خانه سازی کودک بسیار زیبایی در استاندارد ترین متد ها طراحی می شوند که برخی از اسباب بازی ها از نوع فکری و بعضی تنها جنبه سرگرمی دارند.
اسباب بازی هایی که فقط جنبه سرگرمی دارند اغلب در شکل مصنوعات بشری همچون ماشین و موتور یا در شکل شخصیت های کارتونی سینمایی همچون شرک یا مرد عنکبوتی تولید می شوند و همچنین در بعضی از مدل ها بعنوان یک عروسک در دسترس کودکان قرار می گیرند اما اسباب بازی های فکری بیشتر روی یک صفحه اجرا می شوند و در طی بازی باید کودک معما حل کند یا از فکرش به خوبی استفاده کند مثل بازی دومینو 28 قطعه ای یا بازی راز جنگل و پنتاگو که برای بازی کردن باید کودک تمرکز زیادی روی بازی داشته باشد.
برای رشد مطلوب جنبه های گوناگون شخصیت کودکان باید از هر دو نوع اسباب بازی استفاده کنند در غیر اینصورت تمایلات یا تکانه هایی همچون خشم و رویاپردازی را نمی توانند ابراز کنند و در نتیجه از نظر روحی آسیب می بینند.
در این خصوص شرکت های تولید کننده اسباب بازی فکری تنوع بالایی در تولید و طراحی این وسایل بکار برده اند مثلا بازی دومینو را در جنس چوبی با قطعاتی محکم و در عین حال بسیار زیبا تولید می نمایند و یا برخی دیگر از اسباب بازی ها را با استفاده از مواد نرم و پلاستیک های ژله ای ارائه می دهند تا کودکان از هر نظر مجذوب این بازی ها شوند و در جهت حل معماهای داخل بازی از خود اشتیاق نشان دهند.
در حال حاضر انواع مختلفی از این نوع اسباب بازی ها توسط دفتر های فروش اینترنتی به شیوه آنلاین عرضه می شوند و در اختیار والدین قرار می گیرند.
منبع: فروشگاه اسباب بازی ایران