فوتبال دستی بام لند قابل استفاده در ساختمان سازی

با نگاهی به تاریخچه فوتبال دستی بام لند متوجه می‌شویم که اگرچه حق ثبت اختراع بریتانیا در دهه 1920 به تورنتون اعطا شد، مدتی طول کشید تا به آن سوی حوضچه برسد.

این بازی توسط یک سرباز لارنس پترسون در دهه 1960 به آمریکایی ها معرفی شد پترسون در طول مدتی که در آلمان گذرانده بود عاشق این بازی شد و وقتی به خانه بازگشت، می خواست بازی را با کشور خود به اشتراک بگذارد. او شرکت خود را برای توزیع میزهای فوتبال در ایالات متحده راه اندازی کرد.

پترسون با فروش نسخه‌های سکه‌ای بازی، یک گام بازاریابی عالی برداشت، که آن‌ها را برای بازی‌های پر از نوجوانان با جیب‌های پر از ربع عالی کرد. در همین حین، E. Lee Peppard میزبانی مسابقات با ارزش بالا را آغاز کرد و بازیکنان ماهر به رقابت با همتایان خود علاقه نشان دادند.

Foosball ثابت کرد که افزوده موفقی به آرکیدهای آمریکایی است. زمانی که محبوبیت بازی‌های ویدیویی در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 1980 افزایش یافت، قدرت خود را از دست داد.

برای برخی از بچه‌های پلاستیکی که به میله‌ای وصل شده‌اند، سخت است که با بازی‌های ویدیویی ورزشی با گرافیک، صدا و فیزیک واقعی رقابت کنند. اما تا به امروز، احتمالاً در هر بازی مجهزی یک میز فوتبال پیدا خواهید کرد.

برخی از حقایق جالب درباره فوتبال که باید بدانید:

انسان ها ورزش را دوست دارند. در حالی که برخی از مردم از رفتن به بیرون برای ورزش در آفتاب و هوای آزاد لذت می برند، برخی دیگر بازی های داخل سالن را ترجیح می دهند.

تصور اشتباهی در رابطه با بازی های داخل سالن وجود دارد که آنها به اندازه بازی های فضای باز هیجان انگیز نیستند، اما این لزوما درست نیست. بازی‌های داخل سالن می‌توانند به اندازه بازی‌های فضای باز هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز باشند.

اولین نامی که روزنگارد برای ساخته‌اش گذاشت «پای بچه» بود احتمالاً به این دلیل که یک نسخه از فوتبال در اندازه کودک بود و نه به این دلیل که فکر می‌کرد میز به هیچ وجه شبیه پای یک نوزاد است!