كاشي آشپزخانه بين كابينت بزرگترین سرمایه گذاری در جهان شناخته شد

در حال حاضر، Home Depot یک كاشي آشپزخانه بين كابينت تخته سنگی را به قیمت 13.69 دلار به ازای هر فوت مربع می فروشد

یک کاشی مشبک شیشه ای براق به ازای هر فوت مربع 17.99 دلار قیمت دارد. حتی کاشی های مشبک طرح دار در Home Depot با قیمت 25.29 دلار در هر کیس موجود است. اما شما همچنین می توانید یک کاشی موزاییک شیشه ای و توری فلزی هیبریدی را با تنها 5.99 دلار در هر فوت مربع پیدا کنید.

Home Depot میانگین هزینه کاشی کاری دیوار را بین 1000 تا 1500 دلار و هزینه کاشی را 2 دلار در هر فوت مربع فهرست می کند. اگر کاشی گران‌تری خریداری کنید، هزینه بیشتری خواهید پرداخت.

علاوه بر این، انتظار پرداخت 1.37 دلار به ازای هر فوت مربع برای مواد و 8 دلار برای هر فوت مربع برای نصب را دارید. لیست Angie نشان می دهد که می توانید انتظار داشته باشید حداقل هزینه 160 دلار برای کار در نصب بک اسپلش بپردازید.

برای مشاغل بزرگتر، 10 دلار در هر فوت مربع تخمین بزنید. نصب‌کننده‌ها نیز ممکن است به صورت ساعتی کار را نقل قول کنند. نرخ 40 تا 60 دلار در ساعت معمولی است.

به خاطر داشته باشید که طرح‌های پیچیده کاشی‌های آشپزخانه مانند الگوهای شاه ماهی زمان بیشتری می‌برد، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که برای کار هزینه بیشتری بپردازید.

اگر بودجه ندارید، برای صرفه جویی در هزینه، به برنامه های کاربردی ساده پایبند باشید. یا خودتان کاشی را نصب کنید. ویدیوها را جستجو کنید تا به شما نشان دهد که چگونه پروژه را مرحله به مرحله انجام دهید.

فرقی نمی‌کند خانه‌تان را قبل از فروش آن را به‌روزرسانی کنید یا رویای بازسازی‌هایی را که در خانه‌های آینده انجام خواهید داد، در نظر بگیرید، افراد حرفه‌ای را برای انجام کارهای سنگین استخدام کنید.

استخدام افراد حرفه ای زمان بیشتری را برای تمرکز بر پروژه های بازسازی و بهبود خانه مانند افزودن کاشی به کف و دیوارهای آشپزخانه در اختیار شما قرار می دهد.

شبکه گسترده جابجایی های معتبر و قابل اعتماد Moving.com یافتن و رزرو بهترین شرکت حمل و نقل را برای این کار آسان می کند.

همه شرکت های جابجایی در شبکه ما دارای مجوز و بیمه هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که جابجایی شما در دستان خوبی خواهد بود. برای شروع نقل‌قول‌های آنلاین را مقایسه کنید.