لیست اسباب بازی های فکری و آموزشی رباتیک

انواع مختلفی از اسباب بازی های فکری و آموزشی در نوع رباتیک تولید می شوند که از طریق سایت های مطرح می توانید لیست تمامی ربات های آموزشی را مشاهده نمایید جالب است که کمی در صندلی پلاستیکی کودک ارزان بیشتر بخوانیم.

اسباب بازی های رباتیک به نوعی از وسایل بازی کودکان گفته می شود که الکترومکانیک بوده و عملی خاص انجام می دهد و همچنین در برخی از مدل ها دارای هوش مصنوعی می باشند.
مدل های بسیار گوناگونی از این نوع اسباب بازی ها امروزه در بازار عرضه می شوند که برخی از آنها بصورت درهم ریخته هستند و کودک باید بر اساس یک نقشه و الگو آن قطعات را به هم وصل کند و در آخر رباتی متحرک بسازد مثل ربات خورشیدی 6 کاره که با استفاده از قطعات مختلفی می توانید 6 ربات بسازید که نیروی محرکه شان نور خورشید می باشد.
اسباب بازی هایی که تحت عنوان ربات های آموزشی ارائه می شوند نیز نمونه ای دیگر از این قبیل وسایل فکری می باشند که در واقع به کودکان امکان تولید یک ربات واقعی را با یک سری ابزار می دهند.
استفاده از اسباب بازی های رباتیک در نوع آموزشی مزایای بسیار زیادی را برای کودکان دارند که برخی از این مزایا عبارتند از افزایش درک موضوعات، درک نیروی محرکه، درک مفهوم انرژی، ارتقای هوش حرکتی و هماهنگی عصبی عضلانی و همچنین بالا رفتن بازده آموزشی.
امروزه در راستای ارتقای هوشی کودکان شرکت های محدودی دست به تولید ربات های آموزشی زده اند که در این بین شرکت رباتیک آراد از موفق ترین شرکت ها می باشد.
بسیاری از محصولات تولید شده در این خصوص در حال حاضر توسط سایت های مطرح به فروش می رسند که مشتریان می توانند برای اطلاع از لیست محصولات موجود به این سایت ها مراجعه نمایند و اسباب بازی مد نظرشان را سفارش دهند در این میان نگاهی هم به صندلی پلاستیکی دسته دار کودک هم بی اندازیم.