مزیت های بازی‌ فکری خارجی

بازی‌ فکری خارجی آنلاین و بازی فکری حرکتی می‌تواند راهی برای کمک به تکمیل یادگیری فرزند شما و آموزش مهارت‌های کلیدی زندگی به او باشد. در مورد اینکه چگونه می تواند برای رشد کودک شما مفید باشد، بینش دریافت کنید.

اگرچه بازی آنلاین نوعی سرگرمی است، اما با حمایت و راهنمایی والدین می تواند به رشد خلاقیت کودکان، تقویت روابط با دوستان و بهبود تفکر استراتژیک کمک کند.

همچنین می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا برای رسیدن به اهداف، انعطاف‌پذیری و بهبود مهارت‌های ارتباطی خود پشتکار داشته باشند تا بدانند چگونه به دیدگاه‌های دیگران احترام بگذارند.

بازی فکری خارجی

اسباب بازی

مزایای یادگیری و توسعه بازی فکری خارجی

منبعی عالی برای توسعه مهارت های یادگیری اولیه برای کودکان کوچکتر

مطالعات نشان داده‌اند که برخی بازی فکری خارجی جدید می‌توانند به کودکان کوچک‌تر کمک کنند تا مهارت‌های خواندن اولیه را با حمایت والدین و معلمان بهبود بخشند. بازی‌هایی مانند «Times Table Rock Stars» که در مدارس ابتدایی و برنامه‌های پیش‌دبستانی مانند «Endless Alphabet» استفاده می‌شوند، می‌توانند ابزار عالی برای کمک به کودکان در یادگیری به شیوه‌ای جذاب‌تر باشند. همچنین با رشد اسباب‌بازی‌های متصل، کودکان می‌توانند بازی فیزیکی را در حین بازی روی دستگاه‌ها تجربه کنند. اسباب‌بازی‌های آموزشی مانند Osmo قطعات بازی لمسی را با دوربین دستگاه ترکیب می‌کنند تا به فعالیت در بازی جان ببخشند.

بازی فکری ماجراجویانه

بازی فکری خارجی حافظه، سرعت مغز و تمرکز را تقویت می کند

بازی هایی که همه جانبه هستند و برای برنده شدن نیاز به مهارت های استراتژی و حل مسئله دارند، بازیکنان باید اطلاعات زیادی را به خاطر بسپارند و دریافت کنند. انجام منظم این نوع بازی ها می تواند به بهبود حافظه کوتاه مدت و بلند مدت کودکان کمک کند و به مغز کمک کند اطلاعات را سریعتر پردازش کند.

همچنین، بازی فکری خارجی اندروید تخیل بازیکنان را جذب می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا روی کارهای خاص متمرکز بمانند و پشتکار آنها را برای رسیدن به یک هدف تقویت می‌کند.

بهبود مهارت های چند وظیفه ای

بازی‌هایی که بازیکنان را ملزم به پیدا کردن آیتم‌ها در هنگام مبارزه با دیگر حریفان می‌کند، توجه به جزئیات و واکنش‌های سریع را می‌طلبد. مطالعات نشان داده اند که انجام این نوع بازی ها می تواند به کودکان کمک کند تا مهارت های چندوظیفه ای خود را توسعه دهند.

بازی فکری

ایجاد مهارت برای مشاغل آینده با بازی فکری خارجی

بازی‌های چندنفره پیچیده‌تر به بازیکنان آموزش می‌دهند که چگونه استراتژیک، تحلیلی برای ارزیابی ریسک و پاداش باشند و از آن‌ها بخواهند که به سرعت نسبت به تغییرات بازی واکنش نشان دهند. همه این مهارت‌هایی که آنها استفاده می‌کنند می‌توانند به مشاغل دنیای واقعی که بر حل مسئله، مهارت‌های تحلیلی و تفکر استراتژیک متکی هستند، منتقل شوند.

راه جدیدی برای درک فرهنگ و دیدگاه ها ارائه دهید
از آنجایی که بازی‌ فکری خارجی به کودکان اجازه می‌دهند تا خود را در دنیای مجازی غوطه‌ور کنند و در مواقعی با افرادی از سراسر جهان ارتباط برقرار کنند، می‌تواند راهی عالی برای یادگیری دیدگاه‌ها و فرهنگ‌های مختلف برای آنها باشد به همین علت فروش بازی فکری بالا رفته است.

چه کودکان در حال انجام بازی‌های چندنفره با دوستان خود باشند و چه از برنامه‌هایی مانند «سر بالا» با خانواده در اتاق نشیمن استفاده می‌کنند، این نوع بازی‌ها می‌توانند به تقویت روابط از طریق لحظات مشترک و بهبود مهارت‌های اجتماعی کمک کنند. برای برخی از کودکانی که ممکن است دارای معلولیت باشند، اگر محدود باشند، می‌تواند راهی برای اجتماعی شدن و دوست‌یابی برای آنها باشد.