ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز موجب مرگ دو برادر شد

جدا از هدف افزودن لایه تکیه گاه، از ورق گالوانیزه کرکره ای در شیراز می توان در انواع لوازم آشپزخانه و منزل نیز استفاده کرد. اگرچه تاکید زیادی بر کاربرد ورق های فولادی گالوانیزه شده بود.

باید درک کرد که ورق های فلزی را می توان با استفاده از مس، آلومینیوم یا برنج تولید کرد. به ویژه، ورق های آلومینیومی گالوانیزه از کاربردهای گسترده ای در تولید تیغه های فن برخوردار هستند.

مشابه فولاد و شاید حتی تا حد زیادی، آلومینیوم یک ماده سبک وزن است. این همچنین آن را به یکی از همه کاره ترین و چکش خوارترین فلزات در جهان تبدیل می کند.

استفاده از ورق های آلومینیومی گالوانیزه به عنوان تیغه فن یک انتخاب منطقی است زیرا این ماده را می توان به راحتی به اشکال مختلف برش داد.

علاوه بر این، لایه روی اضافی مقاومت بیشتری در برابر خوردگی به مواد اضافه می‌کند و به تیغه‌های فن بیشتر از تیغه‌های فن پلاستیکی دوام می‌آورد.

از این نوع ورق های فلزی می توان در ساخت وسایلی مانند مایکروویو و توستر اجاق نیز استفاده کرد. به ویژه می توان از آنها به عنوان سینی فر یا انواع دیگر سینی های آشپزخانه استفاده کرد.

در ساخت قطعات خودرو، ورق های فولادی گالوانیزه بسیار مفید هستند. مشابه آنچه قبلا گفته شد، این ماده بسیار کاربردی و همه کاره را می توان به اشکال مختلف در اندازه ها و ابعاد مختلف برش داد.

این ویژگی باعث می شود تا تولید انبوه ورق های فولادی برای قطعات خودرو برای خودروسازان کاربردی تر شود. به عنوان مثال، بسته به نوع شکل، می توان از آنها در شاسی، بدنه خودرو یا یراق آلات درب استفاده کرد.

از آنجایی که این ماده گالوانیزه است، هر سازنده خودرو می تواند تضمین کند که بدنه خودرو در برابر بسیاری از تغییرات فیزیکی ناخواسته مانند خوردگی، هوازدگی یا اکسیداسیون مقاوم است.

کاربردهای فلزات گالوانیزه چیزی است که مردم بهتر است از آن غافل نشوند. می توان از آن در تولید مصالح ساختمانی، لوازم آشپزخانه یا حتی قطعات خودرو استفاده کرد – این لیست بی پایان است.

در حالی که راهنمای ساده بالا ممکن است در مورد سودمندی ورق های فلزی گالوانیزه جامع یا گسترده نباشد، امیدواریم ایده ای در مورد اینکه چرا این محصول فلزی انتخاب خوبی برای بسیاری از صنایع است، به شما ارائه کرده است.