پسردی که با لوله پلیکا آذر اتصال در خانه وزنه برداری می کرد

این محصولات به طور گسترده ای در تامین آب، پرترولوم، حفاظت از محیط زیست، شیمیایی، صنعت، مواد غذایی، برق، ساخت و ساز، فاضلاب، متالورژی، سیستم حفاظت از آتش و سایر پرونده ها استفاده می شود. مواد اتصالات لوله پلیکا آذر اتصال از فولاد ضد زنگ، و غیره، برای انجام اتصالات لوله سگک سیم و لوازم جانبی مختلف غیر استاندارد.

محصولات پیشرو این شرکت شامل بیش از 1000 نوع و بیش از 5000 مشخصات اتصالات پرس فولاد ضد زنگ، اتصالات رزوه ای، اتصالات مهری، شیرهای رزوه ای، شیرهای بهداشتی، فلنج ها و گیره ها می باشد.

محصولات غیر استاندارد نیز می توانند بر اساس نیاز مشتری سفارشی شوند. محصولات به طور گسترده ای در نفت، مواد شیمیایی، مواد غذایی، متالورژی، برق، حفاظت از محیط زیست، ساخت و ساز، رنگ، الیاف، منسوجات، تبرید، صنایع نظامی، تامین آب و بسیاری از زمینه های دیگر استفاده می شود.

مینی توپی سوئیچی است که برای قطع و وصل کردن محیط در خط لوله استفاده می شود. این عمدتا برای کنترل و تنظیم مایع استفاده می شود. این نه تنها می تواند به راحتی سوئیچ خط لوله و جریان را کنترل کند، بلکه جلوه زیبایی نیز دارد.

عملکرد محصول: عمدتاً برای سوئیچ، قطع یا اتصال رسانه در خط لوله استفاده می شود و همچنین می تواند برای تنظیم و کنترل سیال استفاده شود.

فلنج به صفحه محدب فلنج یا صفحه محدب نیز گفته می شود. این عمدتا برای آب بندی بین لوله ها و شیرها، لوله ها و لوله ها، لوله ها و تجهیزات استفاده می شود. از آنجایی که بین این تجهیزات و خطوط لوله بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، این دو صفحه با پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند و قسمت آب بندی را فلنج می نامند.

به عنوان مثال، هنگام استفاده از فلنج در اتصالات لوله، یک حلقه آب بندی بین دو فلنج اضافه کنید و سپس آنها را با پیچ و مهره محکم کنید. فلنج هایی با فشارهای مختلف ضخامت های متفاوتی دارند و از پیچ و مهره های مختلفی استفاده می کنند.

مواد اصلی مورد استفاده برای فلنج ها فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ و فولاد آلیاژی است. فلنج ها به دلیل عملکرد مهم و عملکرد جامع خوب به طور گسترده در صنایع شیمیایی، پتروشیمی، آتش نشانی، زهکشی و سایر صنایع استفاده می شوند.