چاقو زنجان ضامن دار می تواند در کالیفرنیا کاربرد بسیاری داشته باشد

البته این چیزها می توانند گران باشند که چاقوی مورد علاقه اش 10 هفته طول می کشد، می گوید: مثل هر چیزی، شما برای کیفیت هزینه می کنید او می‌گوید: با گفتن این حرف، من کارم را با مجموعه‌ای از چاقو زنجان ضامن دار آلمانی شروع کردم، که فقط برای یک چاقوی سرآشپز مناسب حدود 80 پوند به شما می‌دهد.

من هنوز پس از گذشت تقریباً 10 سال از آن در خانه استفاده می کنم، بنابراین آن را بزرگترین هزینه در نظر نمی گیرم اگر می‌خواهید کمتر خرج کنید، کارتر را پیشنهاد می‌کند که از حدود 24 پوند شروع می‌شود ارزش نگاه کردن را نیز دارد.

با این حال، هر کاری که می خواهید انجام دهید، آن چاقو را روی سر خود نگه دارید ساندرز می‌گوید: چیزی که مردم کاملاً از آن غفلت می‌کنند، تیز کردن است. من مقدار زیادی را برای سنگ‌شکن‌ها خرج می‌کنم، و آنها چیزهای کاملا خسته‌کننده‌ای هستند، اما کاری که انجام می‌دهند شگفت‌انگیز است.

اینکه چند وقت یک‌بار چاقوی خود را تیز کنید بستگی به میزان استفاده از آن دارد و اینکه برای چه کاری از آن استفاده می‌کنید به عنوان یک قانون سرانگشتی، هر پنج ماه خوب است کارتر اضافه می‌کند که عادت کردن به تیز کردن روی سنگ مزیت بیشتری دارد حرکتی واقعی در آن وجود دارد کمی شبیه درمان است.

ما یک لطف کوچک برای درخواست داریم. میلیون ها نفر هر روز برای دریافت اخبار آزاد، مستقل و با کیفیت به گاردین مراجعه می کنند و خوانندگان در 180 کشور در سراسر جهان اکنون از ما حمایت مالی می کنند.

ما معتقدیم که همه مستحق دسترسی به اطلاعاتی هستند که بر اساس علم و حقیقت، و تجزیه و تحلیل ریشه در اقتدار و صداقت دارند.

به همین دلیل است که ما انتخاب متفاوتی انجام دادیم: گزارش‌های خود را برای همه خوانندگان، صرف نظر از اینکه کجا زندگی می‌کنند یا توانایی پرداخت آن‌ها را دارند، باز نگه داریم. این بدان معنی است که افراد بیشتری می توانند بهتر آگاه شوند، متحد شوند، و الهام گرفته شوند تا اقدامات معناداری انجام دهند.

در این دوران پرخطر، یک سازمان خبری جهانی حقیقت جو مانند گاردین ضروری است ما هیچ سهامدار یا مالک میلیاردر نداریم، به این معنی که روزنامه نگاری ما عاری از نفوذ تجاری و سیاسی است این ما را متفاوت می کند.