چرخ گوشت صنعتی الکتروکار که راز بزرگی را برملا کرد

کارایی یک آسیاب را می توان با سهولت استفاده از آن تعیین کرد مرغوب ترین چرخ گوشت صنعتی الکتروکار با فشار یک دکمه کار می کنند و به شما این امکان را می دهد که گوشت مورد نیاز را در کمترین زمان چرخ کنید.

سایر لوازم جانبی که به سهولت استفاده می‌افزایند، یک هل‌کننده گوشت است که برای فشار دادن گوشت به داخل چرخ بدون کثیف شدن دست‌ها، و یک قیف بزرگ است که به شما امکان می‌دهد گوشت را در مقادیر زیاد چرخ کنید.

چرخ گوشت با قطعات جداشدنی تولید می شود تا بتوانید به راحتی آنها را جدا کرده و تمیز کنید. برای افزایش طول عمر باید قطعات را با استفاده از صابون ملایم بشویید و سپس با حوله خشک کنید. با این حال، از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی خودداری کنید، زیرا توصیه نمی شود.

مزایای استفاده از چرخ گوشت چیست؟
چرخ‌های گوشت برای تولید نتایج دقیق طراحی شده‌اند. آنها با تیغه ها و بشقاب های آسیاب می آیند که گوشت را برش می دهند و به طور مساوی چرخ می کنند و چرخ های ریز درست می کنند. آنها معمولاً با سه صفحه آسیاب برای تولید گوشت درشت، متوسط و ریز خرد شده عرضه می شوند.

استفاده چند منظوره بیشتر چرخ‌های گوشت نه تنها برای فرآوری گوشت استفاده می‌شوند، بلکه برای پر کردن سوسیس و کالباس با گوشت چرخ کرده، تهیه کیبه و آسیاب کردن سبزیجات و میوه‌ها نیز ایده‌آل هستند. بنابراین، می‌توانید از آن‌ها برای اهداف متعدد استفاده کنید و در خانه غذای لذیذ درست کنید.

باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود چرخ گوشت ها می توانند 180 تا 240 پوند در ساعت چرخ کنند و در وقت و تلاش شما صرفه جویی کنند. می توانید فوراً گوشت را چرخ کنید و فقط در چند دقیقه کوفته، سوسیس، کیبه یا گوشت مورد علاقه خود را درست کنید.