کشف سرامیک صدف اردکان هزار ساله که تمیز و نو به نظر می رسد

کاشی و سرامیک صدف اردکان ممکن است تنها ماده کفپوشی باشد که واقعاً در هر اتاقی از خانه کار می کند. بیشتر در آشپزخانه‌ها و حمام‌ها و همچنین سرسراها، اتاق‌ها و دیگر مناطق پرتردد استفاده می‌شود. اما بسیاری از خانه‌ها، به‌ویژه در آب و هوای گرم، از کاشی استفاده می‌کنند تا در قسمت‌های نشیمن و اتاق خواب‌ها نیز تاثیر زیادی داشته باشند.

به عبارت دیگر، شما واقعا نمی توانید با کاشی اشتباه کنید. اگر اشکالی در این کفپوش بادوام و زیبا وجود دارد، این است که می تواند سخت و سرد باشد و نصب آن برای دست سازان تا حدی دشوار است.

کاشی‌های سرامیکی دارای سطح سخت و محکمی هستند که کثیفی، گرد و غبار، گرده یا سایر مواد حساسیت‌زا را جذب نمی‌کند یا روی آن‌ها نگه نمی‌دارد. زمانی که این ذرات کوچک روی یک کف سرامیکی فرود می‌آیند، در مقابل سطح قرار می‌گیرند و پاک کردن آن را آسان می‌کنند.

آنها را با یک دستشویی یا اسفنج دور کنید. این کمک می کند تا هوا از مواد تحریک کننده ای که می تواند برای مبتلایان به آسم و آلرژی مضر باشد حفظ شود.

کاشی و سرامیک می‌تواند یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین مصالح کف‌پوش باشد، که برای کاشی‌های مقرون‌به‌صرفه و نصب DIY از کمتر از 5 دلار در هر فوت مربع شروع می‌شود.

با این حال، همانطور که به سمت کاشی‌هایی با ظاهر بهتر و نصب حرفه‌ای حرکت می‌کنید، کفپوش کاشی به راحتی می‌تواند به اندازه کفپوش‌های چوبی باکیفیت هزینه داشته باشد.

آمار صنعت ملی نشان می دهد که کفپوش کاشی و سرامیک که به صورت حرفه ای نصب می شود می تواند از حداقل حدود 15 دلار در هر فوت مربع تا بیش از 60 دلار در هر فوت مربع متغیر باشد. همه چیز به کیفیت کاشی و سختی نصب بستگی دارد.

مراقبت از کفپوش های سرامیکی نسبتاً آسان است به خصوص کاشی های لعاب دار، که دارای یک لایه رویی محافظ سخت هستند که آنها را در برابر آب و بیشتر لکه ها غیرقابل نفوذ می کند.

این دلیل اصلی ترجیح کاشی برای مناطق مرطوب مانند حمام، آشپزخانه و اتاق های خشکشویی است. کثیفی، لکه‌ها و مایعات روی سطح قرار می‌گیرند و به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی آنها را پاک یا پاک کنید.