کشف 1000 نوع لباس خواب ساتن آتش گرفته در یک سوله بزرگ

از PJهای همسان خوشرنگ صرف نظر کنید و در عوض ست های مکملی را انتخاب کنید، مانند مجموعه های این زوج سلولوئیدی.

خانم گلدبرگ به‌عنوان تری دولیتل، درس لایه‌بندی با لباس خواب ساتن، روسری و دستکش قرمز را ارائه می‌دهد دمپایی پنگوئنی اختیاری است.

ست‌های فلانل با تم کمیک را باید فقط برای روز پیژامه در مدرسه ابتدایی یا در سخت‌ترین روزهای لباس‌شویی بپوشید.
چیزی که آنی رید خانم رایان می پوشد، همه لباس های سالن است: نرم، خاکستری، شیک. جوراب‌های ضخیم و دنده‌ای، گیلاسی در بالا هستند. – سارا بوسورث

وال استریت ژورنال توسط خرده فروشانی که در مقاله هایش به عنوان مراکز فروش محصولات ذکر شده اند جبران نمی شود. خرده‌فروشان فهرست شده اغلب تنها فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیستند استیو شوارتزمن، وکیل 57 ساله سیاتل، سبک کاری مشابهی را در پیش گرفته است.

لباس خواب های کتانی از Burberry، Ralph Lauren یا L.L.Bean که با تی شرت، کفش راحتی گوچی و یک کت بلند برای قهوه صبحگاهی خود مخلوط شده است. او استدلال کرد: “دیگر هیچ کس اهمیت نمی دهد.” “فقط به این است که راحت باشید و از پس کارها برآیید.”

محبوبیت تازه‌ای که پیژامه پیدا کرده است به این دلیل است که بسیاری اولویت‌های خود را دوباره بررسی می‌کنند و زندگی خود را حول خانواده، خانه و احساس خوب متمرکز می‌کنند.

هنگامی که جهان دوباره باز می شود، طراحان، خرده فروشان و مصرف کنندگان توافق می کنند که ما تمایلی به چشم پوشی از اطمینان خاطر دلپذیر جامی ها نداریم. آقای کورتینا مدعی است که ما مجبور نخواهیم بود. او گفت: «اگر [پیژامه های شما] ظاهری عالی دارد، می توانید آن را در هر جایی بپوشید. شاید، اما فقط با یک ظاهر طراحی مناسب.

زنان باید از پایین ظاهر خود با یک پاشنه بچه گربه مانند مدل های بهاری پاستلی پرادا یا یک کفش چرمی مورد علاقه شروع کنند. خانم پاتل از Saks پیشنهاد می‌کند PJ را با سایر لوازم کمد، مانند ژاکت کشمیری برای کنفرانس‌های ویدئویی یا کت‌های مخصوص شام برای شام در خانه، ترکیب کنید.

ماریلا روویتو، یکی از بنیانگذاران Eberjey، به زنان توصیه می‌کند که اکسسوری‌های خود را با «کمی جواهرات و لب‌های نرم» انجام دهند. و آدام سلمان، طراح نیویورکی، می گوید که با نگرش تزئین کنید. «اگر با اعتماد به نفس این کار را انجام دهید، می توانید با قتل فرار کنید