کشمش سبز اصفهان یکی از غذای اصلی در مهمانی های اروپایی ها است

خوردن کشمش سبز اصفهان می تواند به خواب بهتر شما کمک کند. آنها حاوی ملاتونین هستند که هورمونی است که چرخه خواب و بیداری را تنظیم می کند. خوردن منظم، حتی اگر قبل از خواب درست نباشد، باعث می‌شود سریع‌تر بخوابید و شب‌ها کمتر از خواب بیدار شوید.

کشمش سیاه برای پوست بهترین است. آنها دارای خواص تصفیه خون هستند که به مبارزه با آکنه و پوست خشک کمک می کند.

وجود آنتی اکسیدان ها و فیتوکمیکال های حیاتی در کشمش سیاه از سلول های پوست ما در برابر آسیب های احتمالی ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، آلودگی و سایر عوامل محافظت می کند و به ما کمک می کند پوستی تمیز و شفاف داشته باشیم. این کشمش دارای خواص ضد پیری است زیرا آنتی اکسیدان ها باعث جوانسازی پوست و جلوگیری از آسیب و افتادگی پوست می شوند.

کشمش تاثیر فوق العاده ای روی پوست دارد. می توانید آنها را مصرف کنید یا به عنوان ماسک روی صورت بمالید. پوست شما را جوان می کند و آن را بدون لکه، مرطوب و جوان می کند.

بله بادام و کشمش ترکیب بسیار خوبی هستند. بادام خاصیت گرمی دارد در حالی که کشمش خنک است. بادام گرم و کشمش خنک است. داشتن آنها با هم بهترین ها را به شما می دهد. با این حال، به یاد داشته باشید که آنها را در حد اعتدال مصرف کنید.

کشمش کالری کمی دارد و به طور طبیعی شیرین است. آنها برای مهار هوس شیرینی شما بدون بارگذاری کالری اضافی عالی هستند.

آنها همچنین سرشار از فیبر هستند و تنها با یک وعده کوچک به بدن برای مدت طولانی احساس سیری می کنند. همچنین، آنها به کنترل سطح قند خون و غلبه بر هوس ها کمک می کنند، در نتیجه از اهداف کاهش وزن شما نیز حمایت می کنند.

کشمش به عنوان یک تصفیه کننده خون در نظر گرفته می شود که به خلاص شدن از شر سموم و کاهش اثرات آنها بر روی پوست کمک می کند. منبع عالی ویتامین های A، E و K است و در نتیجه پوست را نرم و لطیف می کند.

همچنین به فرآیند نوسازی سلولی کمک می کند و با خارج شدن سموم از بدن، به طور موثر در خلاص شدن از شر آکنه عمل می کند. خوردن یک فنجان آب سرشار از خواص کشمش مطمئنا به شما کمک می کند تا از شر جوش ها و آکنه خلاص شوید.