کفش ایمنی یحیی مدل hera که عصاب شما را آرام می کند

کفش ایمنی یحیی مدل hera برای هرکسی که وقت خود را در محل کار می گذراند ضروری است، به خصوص اگر در نزدیکی آب یا در هر محل کاری که خطر آسیب ناشی از برق وجود دارد کار می کند.

عملکرد ضد آب کفش ایمنی از سوختگی ناشی از ورود آب جلوگیری می کند که می تواند بسیار خطرناک باشد و آسیب شدیدی به پوست وارد کند. همچنین با جلوگیری از عبور جریان الکتریسیته از کفش در برابر شوک الکتریکی محافظت می‌کند، بنابراین می‌توانید با خیال راحت روی سطوح ناهموار در حین پوشیدن آن راه بروید.

ضد آب بودن کفش ایمنی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که در هنگام خرید کفش ایمنی باید به آن توجه کنید.

عایق رطوبتی با استفاده از غشای مخصوص در داخل کفش به دست می آید که از ورود آب از طریق درپوش و زیره کفش به داخل کفش جلوگیری می کند.

این غشاء همچنین از خروج رطوبت از داخل کفش و ایجاد تعریق پاها جلوگیری می کند که یکی دیگر از مشکلات رایج افرادی است که در تمام طول روز از کفش ایمنی استفاده می کنند.

آستر ضد آب همچنین به خشک و راحت نگه داشتن پاهای شما در طول شیفت کاری کمک می کند، به این معنی که می توانید بدون نگرانی در مورد پاهای ناراحت کننده، روی انجام کار خود تمرکز کنید!

عملکرد آنتی استاتیک کفش ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است. در فرآیند جوشکاری از اصطکاک بین صفحه فلزی و الکترود جرقه ایجاد می شود.

اگر افراد کفش های نارسانا بپوشند، پاهایشان از زمین عایق می شود و نمی تواند الکتریسیته ساکن تولید شده در اثر اصطکاک را تخلیه کند. به راحتی منجر به تخلیه ناگهانی برق می شود که ممکن است باعث سوختگی یا جراحت کارگران شود.

کفش های ایمنی با عملکرد ضد الکتریسیته ساکن می توانند به طور موثری از وقوع این وضعیت جلوگیری کنند.

زیره کفش دارای یک لایه رسانا است که می تواند جریان الکتریسیته را هدایت کند و الکتریسیته ساکن ناشی از اصطکاک روی زمین را تخلیه کند. این می تواند به طور موثری از تجمع الکتریسیته ساکن در ولتاژ بالا جلوگیری کند تا زمانی که به طور ناگهانی در بدن انسان تخلیه شود و باعث ایجاد خطر شود.