کفش عمده در مشهد که با پوشیدن آن شاداب می شوید

فقط به عنوان یک یادآوری، کفش عمده در مشهد می تواند گردش خون شما را بهبود بخشد، به کاهش چربی بدن کمک کند و از مفاصل شما حمایت کند.

این یک راه عالی برای تقویت عضلات شما نیز هست. پیاده روی همچنین شما را از نظر ذهنی تیز و از نظر جسمی در طول روز پرانرژی نگه می دارد. حتی برخی از مطالعات نشان می‌دهند که پیاده‌روی روزانه تا حد زیادی خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می‌دهد!

پیاده‌روی می‌تواند و اغلب هم اکنون به اندازه دویدن یا دویدن یک ورزش محسوب می‌شود. پس می بینید که این فعالیت راحت با تاثیر کم و کیفیت بدون هزینه مزایا و مزایای خاص خود را نسبت به دو مورد دیگر دارد.

خب، به نظر حقیر من، تناسب همه چیز است. تفاوت بین پیاده‌روی خوب و یک پیاده‌روی نازک همگی ناشی از کفش‌هایی است که می‌پوشید. همه چیز در احساس کفش است که وقتی آن را می پوشید و یک ساعت یا بیشتر راه می روید. هیچ کس نمی خواهد تاول بزند یا لکه های داغ یا مالش ناشی از کفش های نامناسب را تجربه کند.

درست مانند چکمه‌های اسکی و اسکیت روی یخ، یا صندل، یا کفش‌های پاشنه بلند زنانه، یا کفش‌های بلند مردانه هر کفشی که مناسب باشد، مهم است.

آیا قوس های شما به خوبی پشتیبانی می شوند؟ آیا کفش سنگین است یا سبک؟ آیا آج‌های خوبی برای چسبیدن به زمین و بالشتک‌های ضربه‌گیر زیادی دارند؟ آیا کفش انعطاف پذیر است؟

آیا هنگام گام برداشتن در اثر برخورد با زمین، پاشنه پا محافظت می شود؟ در حالی که جفت های مختلف را امتحان می کنید، این نوع سوالات را از خود بپرسید.

با خودتان روراست باشید و فقط کفشی نخرید که “باحال” و جدیدترین ترند باشد یا به سادگی با لباس شما همخوانی داشته باشد. راه رفتن چیز جدیه!!

یک واکر ابتدا پاشنه پا راه می‌رود، برخلاف دونده‌ای که ابتدا کفی یا توپی پای خود را می‌کارد. تناسب مناسب به همان اندازه که هنگام خرید انواع دیگر کفش ورزشی اهمیت دارد.

کفش‌های پیاده‌روی معمولاً در مقایسه با کفش‌های دویدن کمی سنگین‌تر و غیر قابل انعطاف‌تر، سبک‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند.
یک جفت کفش پیاده روی خوب وزن کمتری نسبت به یک کفش دویدن دارد و انعطاف پذیرتر خواهد بود – به این معنی که می توانید راحت تر روی سطوح مختلف حرکت کنید.